Csak a TV2-n 15 400 reklám ment le a meteorológiai szakpercek előtt - fél év alatt.
A kínai mobilgyártó megmondta, mennyiért szerepeltette a készülékét a House of Cardsban.
Három hónap alatt közel ötezer márka szerepelt a műsorokban. Élen az Autómánia és az Aktív.
A cégek tolják a pénzt a filmekbe, hogy utána megvegyük a hősök cuccait. A legdurvább példák.
A Microsoft keresőjének béna termékelhelyezése kiverte a biztosítékot a rajongóknál.
Összesen 9 millió forintra büntették a TV2-t és az RTL Klubot az Aktív és a Vacsoracsata miatt.
Újra kell vágni a Duna Televízió sorozatát, mivel túl sok benne a rejtett reklám. Nekünk még azt mondták, rosszul látjuk.
2010. szeptember 1., 13:57
Autót és éttermet hirdetnek a támogatással készült Diplomatavadászban. A Duna azt mondja, ingyen teszik, egyébként törvényt sértenének. Tényleg életszerű, hogy mindenki Audival jár?