66 találat az Indexről, és a környékéről.
Két év kellett, hogy felfigyeljek ennek az ősi szakmának az elmékművére.
2021. szeptember 26., 13:41
A mozgó atomreaktor annyira jó ötletnek tűnt, hogy a szovjetek a hatvanas években meg is építették.
Épp ma 103 éve történt, ami végül a Ferrari emblémájának megszületéséhez vezetett. És ehhez nekünk, magyaroknak is közünk lehetett.
Pont elég a hézag hozzá, hogy átsuhanjanak rajta a kis vitorlások árbócai.
2019. szeptember 8., 10:20
A GM EV1-ese egy nehezen magyarázható tömeges bezúzással került be a történelembe, pedig történtek vele jó dolgok is.
2019. augusztus 14., 18:02
A húszas évek autóipari gigamágnása a brit gumimonopolnak akart keresztbe tenni, amikor dollármilliókat öntött amazóniai városába. Majdnem összejött a nagy terv.
Persze csak akkor, amikor épp nem egy hivatali Volgával. Sok részlet homályos, pedig jó sztorinak tűnik a szovjet kirakatember francia sportautóval.
Miközben feléd sétál, megérinti a hátulját. Nem értelmetlen szokás amúgy, bár kezd kikopni.
A világ leggazdagabb embere talán egy kizsákmányoló mágnás, de ezért a húzásáért örökre övé a hálánk.
Na jó, a svédek maguk vitték oda a sok 144-est, amit aztán a koreaiak elfelejtettek kifizetni.
Annyit segítünk, hogy nem Trump. Több száz profi meccse volt, és csak egyet vesztett el.
Nekiálltak egy nagy oválpályának, hogy elvigyék Amerika imádott sportját a szigetre, de egy gyikos kanyarnál nem jutott messzebb a projekt.
2018. augusztus 4., 09:10
Milliószám süllyesztették a gumit az óceánba, hogy megmentsék a korallokat, de rosszul sült el a projekt.
Hitler terasza ma a legjobb lelátó a pályára, ahol talpra állt a háború után a német motorsport és ahol negyven évvel később meghalt Kesjár Csaba.
Természetesen hosszában. Majdnem száz napjába telt a lengyel srácnak, de történelmet írt.
Sőt, van aki egyenesen a diffúzorházba. Régi rituálé ez már, és van jó magyarázat a miértre.
Gagarintól indult a szokás, de már nem csak az oroszok csinálják. A női asztronauták is megoldják valahogy.
Belekötött a beton, otthagyták. Mára az oklahomai utacska népszerű látnivalója lett.
Amerika legnagyobb hősei Amerika legvagányabb sportautóit hajtják – logikusnak tűnik, pedig pont a NASA volt, akinek ez a legkevésbé tetszett.
Innen indult az atom Japán felé, amiért a sziget ma nem csak egy darabka Manhattan az óceán közepén, de még két betonakna is.
A háborús veterán Thomas Fitzpatrick nem ismert tréfákat, ha ivócimboráiról volt szó.
A brit köztévé kiverte a hisztit pár matrica miatt, egész Nagy-Britannia lemaradt a Lauda-Hunt-párbajról.
Az még csak-csak oké, hogy kutyaharapást rózsával. De mi köze Claudia Cardinalénak a pápához?
Hét hónapon és 32 ezer kilométeren át tartó kocsmatúra lett az útból. Ráadásul mindezt egy világjárásra alkalmatlannak gondolt angol sportautóval.
Pablo Escobarnak annyi pénze volt, hogy nem tudta megszámolni. Hát persze, hogy autózott.
2018.01.12. 11:56 Módosítva: 2018-01-13 12:18:35
A világ bulifővárosának Petőfi utcáján több hotelszoba van, mint Magyarországon összesen.
2017. december 20., 05:05
Mármint Amerikában, és az összes amerikai filmben, itthon ez nem szokás.
2017. december 16., 07:23
Gyerekkori kedvencem a Nissan Skyline Kenmeri néven ismert változata, bár hogy miért hívják így – egyáltalán, hogy ez a közkeletű neve – azt csak mostanában tudtam meg.
2017. december 15., 05:28
De mi a kapcsolat a Japánban felrobbantott atombombák és a sajtos pufi között?
2017. november 18., 08:20
Egyiptomban egy dinasztia végét okozta egy diplomáciai üzenetnek szánt bűzfelhő.
2017. november 10., 06:12
A sebességrekord majdnem nyolcvan évig élt. A nagy vetélytárs belehalt a rekorddöntésbe, pedig az a trükk is segítette, amit a Forma–1-ben csak 40 év múlva találtak ki.
Eredetileg a Hummer vetélytársának készült, de végül a legelső luxus-terepjáró lett, hollywoodi hírességek, diktátorok és olajsejkek groteszk óriásjárgánya.
2017. szeptember 27., 10:47
Az úgy kezdődött, hogy McLaren és a Honda elváltak egymástól, de ez akkor pont rossz hír volt. És ekkor jött a Lamborghini.
2017. augusztus 29., 13:35
Klasszikus összeesküvés-elmélet amerikai autógyártókkal és olajtársaságokkal, amelyek tettek róla, hogy a használható villanyautó ne születhessen meg.
2017. augusztus 4., 08:25
Az ötszörös bajnok élete legjobb formája kellett élete győzelméhez. A félresikerült taktika és Fangio tíz őrült köre a pokolban.
És hogyhogy az egyik autósportban Monacói Nagydíj van, a másikban Monte-Carlo-rali? De főleg: miről énekelt a Neoton?
Még jól is járt, egy óriási zúzódással megúszta, az utána induló jogi vitába viszont belerokkant.
Az ősük még egész messzire jutott, ha csapdosni kezdett a szárnyaival. Ez is az ember miatt lenne?
2016. december 19., 08:21
És mire való? Való egyáltalán valamire? Utánajártunk.
2016. szeptember 4., 13:53
A tudomány imádja őket, mi viszont nem. Szerencsére az inváziót viszonylag könnyű kivédeni.
Szerettük volna megtudni élelmiszervegyésztől és szakácstól. Mivel senki sem tudta, inkább kipróbáltuk. A főzés legnagyobb városi legendája.
Egy pennsylvaniai férfi kapott ennyi pénzt véletlenül. És az még furább, mire akarta költeni.
Döntés? Doom? Indulás? A válasz: egyik sem.
A Földön persze sokáig, a Naphoz közel jutni sem lenne egyszerű. De mi a helyzet más bolygókkal?
Csak mert mi láttuk "működés" közben és megosztanánk önnel is. Annyit elárulunk: nagyon hálás lehet neki.
Egyszerűen ráhordták a sivatag homokját, és otthagyták. Szaddám Huszein diktátori pályafutásában volt pár extrém húzás, ez az utolsók egyike lehetett.
Dél-Amerikában évtizedek óta tartja magát a mese, hogy egy fa képes megváltoztatni a helyét.
2015. december 30., 14:58
Ez van, ha túl sokat eszik vagy iszik, a rekeszizom bizony görcsbe rándul.
2015. december 13., 09:54
Elmondjuk, miért lesz azonnal szomjas, ha csilipaprikára harap, és miért kéne inkább tejjel kezelnie a fájdalmat.
A Bugatti végre húzott egy merészet, és egy erős karakterről nevezte el csúcsmodelljét. A 20-as, 30-as években voltak érdekes arcok az autósportban, de Chiron mindenkin túltett.
1943-ban került ponthegesztő a varrógép helyére, az egyik legjobb fegyvert gyártották. Naná.
A rövid válasz egyszerű, de a hosszabb az, hogy különben lezuhannának a repülők.
2015. november 20., 10:31
Kellett a hely, hát a rendrakás legegyszerűbb módját választották: kihajították a felesleget.
És az is, vajon lehet-e rákot kapni a forró zuhanytól vagy sem.
Annyi helyen olvastuk már, hogy egyáltalán nem úgy csináljuk, ahogy kéne, hogy kipróbáltuk és meg is mutatjuk a helyes módszert!
Nem azért, mert a mesehős ilyet hordott: 110 évet kell visszautazni az időben, ha meg akarjuk érteni az elnevezés miértjét.
Érdekes infografikába futottunk bele, ami 9 ország étkezési etikettjét mutatja be. Mi is benne vagyunk!
2015. szeptember 16., 15:02
Több nyelvre is lefordították, mindig az adott nyelv leggyakrabban használt betűjét hagyták ki.
2015. szeptember 15., 09:31
Miért? Mert útban volt. Kezdetleges szerszámokkal egymaga ásott ki 22 év alatt egy 7,5 méter magas, 9 méter széles és 110 méter hosszú utat.
2015. szeptember 14., 09:38
A fényképezés első 50 évében csak a részegek mosolyogtak, aztán jött a Kodak olcsó kamerája.