17 találat az Indexről, és a környékéről.
2022. augusztus 23., 18:52
Szerencse, hogy éppen egy mentőautó haladt mögöttük.
Több mint 300 ezer kilométer, szuperalacsony fogyasztás, rendszeres utazások. Mi igaz a Corolla D4D legendájából? Átvizsgáltuk.
De szeretnéd 5 literes átlaggal járni és beültetni a családot, akkor kerül képbe az előző évtized Toyota Corollája, a kis D4D motorral? Mernéd venni?
Tudott arról, hogy a motor eszi a vezérműtengelyeit, megelőző céllal kicserélte a csapágyakat is, de kíváncsi, hány lőerős most a csúcs-Corolla. Mi tagadás, mi is!
A Mazdán és a Toyotán kívül megakadtam két Volvónál. Ridegtartásra kell, akkor is lehet a svéd?
2020. november 24., 11:56
Tommi Mäkinen kiesésével csak célba kellett volna érnie a negyedik helyen, hogy megnyerje a vb-t.
Valahogy elfelejtett szólni a Toyota motorhibájáról, Boglárka nem akart ilyen autót venni, három éve küzd az igazáért.
A Toyota visszatért a bevált Corolla névhez a tömegmodelljénél, amit dízelmotorral nem is fognak gyártani, csak egy benzines és kétféle hibrid változata lesz.
Minimum 90 lóerős legyen és jöjjön ki 450 ezerből. Ja, és nem baj, ha szedán.
Ha sokat áll, indításkor csörgősebb a hangja. A hengerfej felől jön a zaj, ami aztán el is múlik.
Belemenne havi bő kétezer kilométer. Jók ezek még arra vagy nézzek valami fiatalabbat?
2017. november 26., 10:38
Mazda 3? Corolla? Golf? A3? Valamelyikre mondjon áment, ami kijön 900 ezerből.
2017. november 11., 08:01
Fontos a vezetési élmény, de ne kelljen simogatnom. Melyik állta jobban az időt?
Bőven túl a 400 ezer kilométeren már nem jár a márkaszervizes csere. Mi legyen?
2017. szeptember 4., 13:24
Másfél milliónk volna rá, három kisgyerek szállítására kéne.
4-5 évest. Ennyiért? Szóljon, ha tud ilyet, mert én is vennék tíz darabot.
Bővül a család, kinőttük a Yarist. Kéne valami kicsit nagyobb, mondjuk egy Corolla, esetleg Auris.