45 találat az Indexről, és a környékéről.
A kis városi autót 12 évig gyártották.
Az ős-GTI vérvonalat leghűbben képviselő, élvezetes kisautó gyártásának vége, a többi verzió viszont marad.
2018.08.09. 15:04 Módosítva: 2018-08-14 07:05:07
A turbós Up! GTI kézenfekvő tuning-alap, különös, hogy nem lett sokkal népszerűbb.
Már le is leplezték a cég eddigi legkisebb élményautóját.
A VW vezérigazgatója, Herbert Diess említette meg a tervet, amelytől az eladások további növekedését várják.
2016.12.17. 16:29 Módosítva: 2016-12-21 11:30:00
Igazi mókamester lehet az Up! GTI, amely akár 2018-ra elkészülhet. Nemcsak a lóerő számít.
Mindenképp, és nem csak motorból kapunk újat. De mit jelent az, hogy after háromszáz metres fordulj barra?
Úgy hallani, az Up!-ból is készül egy GTI változat, erősebb turbómotorral.
2016.02.24. 06:09 Módosítva: 2016-02-29 06:36:53
Az Up! az erősebb motorral kifejezetten fürgének ígérkezik, de nem ez az egyetlen újdonsága.
Bejelentkezett érte egy nonprofit szervezet, elköltöztetik a házat.
A cuki ház köré modern épületeket húztak fel, de nem a gonosz építkezők okozhatják a vesztét. Sőt, ők épp ellenkezőleg, éveken át fenntartották a házat.
2015.05.26. 15:54 Módosítva: 2015-05-27 15:52:45
Kínos tény derült ki az Auto Motor und Sport gyalogosfelismerő tesztje kapcsán. A VW Up!-ban ugyanis nincs ilyen szerkezet.
Négy év után végre megérkezhet a legkisebb VW erősebb változata.
2014. augusztus 27., 06:51
Senki se higgye, hogy egy hatalmas, összkerekes és bivalyerős autóról van szó. Sőt. De legalább visszatermel.
Santa Clara százéves utcájába nehéz újat álmodni: a szomszédok puffognak a színes épület miatt.
2013. december 13., 06:36
Új belépőmodellt dobhat piacra az Opel, ami kisebb és olcsóbb lenne mint a Corsa, vagy az Adam.
2013. november 16., 13:51
Szinte biztos, hogy drágább lesz mint az alapját adó Up. A0 néven jöhet a legkisebb Audi.
A német vállalatóriás sem teheti meg, hogy kimaradjon napjaink slágeréből – rögtön két e-modellt is bemutatnak Frankfurtban.
Már biztos: a Touareg és a Tiguan után jön a Taigun, a legkisebb Volkswagen SUV is.
A bukás receptjét követi a VW kétülésese, amelynek most a gyártását fontolgatják.
Mindenkit megleptek az új kisautóval, amely az év végétől rendelésre készül majd.
Az XL1 ugyan méregdrága demó-autó lesz csupán, de a hajtását állítólag a legolcsóbb VW típusban is viszontlátjuk majd.
Száz kilométer három euróból – egyáltalán nem rossz arány egy hétköznapi autótól.
2012. szeptember 17., 11:52
Erre keresték a választ Uj Péter vezetésével sörszakemberek az őszi Főzdefeszt alatt tartott kerekasztal-beszélgetésen.
Európában ugyan elverte az Opel Ampera, de a World Car of the Year címet megkapta a legkisebb VW.
Mi sül ki belőle, ha a németek összeraknak egy boszorkányosan kifundált kisautót, és még olcsón is akarják adni?
A városi miniautók szegmensében próbál terjeszkedni a Volkswagen Magyarországon az idén.
Egy, az UP alapjaira épülő kisautóval próbálja meg elérni korábban kitűzött nagy céljait a német márka.
Ez lehet a tökéletes élményautó, legalábbis papíron: egyszerre fürge és takarékos.
Plusz két ajtó hatalmas különbség lehet, még akkor is, ha csak egy városi kiskocsiról van szó.
Az egyik alapvető hibát sikerült kiküszöbölni, így az Up! kisebb eséllyel lesz bukás, mint az elődök.
A Disney 2009-es animációs filmje alapján épült házikó 400 ezer dollárért kelt el.
Kedves olvasóink!
Uj Péter kalandjai az új Subaru Outbackkel.
Mintha az autózást az érzelmekkel összekötő reklámszlogről megfeledkeztek volna a tervezők.
2011. szeptember 30., 12:58
Evett-e már valaki itten a mi Hungaricum-Medencénkben ehető gyöngytyúkot? Ami nem székletaromájú?
2011. szeptember 30., 12:39
Pozsgay: Uj Péter nem gyilkos. Állami vezetők köszöntik a távozót.
2011. szeptember 30., 12:39
Uj Péter 1984 és 1988 között volt a József Attila Gimnázium tanulója. Ezidő alatt leginkább punkként volt definiálható. Iskolatársai közül kitűnt műveltségével, de ez a cikk nem erről szól.
2011. szeptember 30., 12:36
Hittünk abban, hogy az interneten nem csak összegyűjteni lehet tartalmat, hanem csinálni is. Uj Péter volt a legelkötelezettebb és sikerült is neki.
2011. szeptember 13., 15:47
Van köztük mokány GTI, laza strandautó és persze a zöldek is megkapják a maguk Up!-ját.
2011. augusztus 21., 18:31
Kis turbómotorok, és alacsony ár. Ezek az Up! ütőkártyái. Ja, és még a haverok is beférnek.
A Volkswagen nem nyugszik, amíg le nem mennek két liter alá: az Up! Blue E-motion 2,97-et tud átlagban, és kevesebbet, ha kímélik.
Valahol tudat alatt sejthettük, hogy Wolfsburgban nem találnak ki új elnevezést, legalábbis az első tanulmányautó bemutatója óta.
Egy hetven pluszos nyugger harrisonfordoskodik a pixaros Fel!-ben, a nagyon jó és a zseniális közt.