38 találat az Indexről, és a környékéről.
Tízmilliárd forint annak a polgári pernek a vége, amiben egy új információ fordulatot hozhat.
2012. augusztus 17., 13:01
A 61-es utat már két éve nem építették a Vegyépszer csődje miatt, az állam most szerződést bontott.
A bírósághoz fordulók szerint kigolyózták a károsultakat.
A cég eszközeinek döntő részén jelzálog vagy óvadék van, de a hitelezők többségével megállapodtak.
Egy román képviselő szerint megháromszorozódott a kolozsvári körgyűrű építési költsége.
Korábban felmerült, hogy a külügyminiszter líbiai útját a csődvédelem alatt álló cég fizette.
Négy társaság vált ki a Vegyépszerből. Tiszta lappal indultak, de mindegyikük csődöt jelentett.
Utakat hagyott félbe, és alvállalkozóknak tartozik a csődbe ment magyar cég.
A csődbe ment cég által felajánlott tripoli útról sem a tárca, sem az MTI nem számolt be.
A pusztazámori hulladéklerakó bővítése leállt a cég csődje miatt, veszélybe került a főváros szemetének lerakása.
A hitelezők elfogadták a csődvédelem 365 napos meghosszabbítását, de az ügynek még nincs vége.
2011. augusztus 11., 10:45
A csődben lévő cég vezette konzorcium helyett újat keresnek a Szombathely-Vát szakasz átépítésére.
A több mint negyvenmilliárdos adósságú cég a garanciák lehívásával szerezne ötmilliárdot.
Az első Orbán-kormány sikercége 45 milliárdos adóssággal küzd, egy feljelentő csődbűntettet gyanít.
A négyes metró állomásain és az új Duna-hidakon is dolgozott a Mahíd 2000.
Az első Orbán-kormány tavaly óta pénzügyi gondokkal küzdő házi sztrádaépítőjét az arab válság intézte el végleg.
Az alapcégből négy különböző tevékenységi formájú társaság válik ki.
Miután egy Zala megyei falu családi házába tette át székhelyét, eltűnt az utolsó ismert tulajdonosa.
2010. december 22., 08:09
Az előző Orbán-kormány házi autópálya-építője minden munkáját abbahagyta, átalakult, és egy zalai faluba költözött. Pénzügyi problémája már a parlamentben is téma volt.
2010. december 13., 13:20
Az időjárással magyarázzák, hogy 2011 novemberére készül el az 51-es és az M5-ös közötti új szakasz.
A TE Ganz-Röck tulajdonosai állítják: önerőből nem tudják megmenteni a céget, aminek villanyszámlára és fizetésekre sincs pénze.
Az-Zawya városának infrastruktúráját fogják fejleszteni nyolcvanmilliárd forint értékben.
A Colas-vezette konzorcium győzelmét ketten is megtámadták, de hiába, szabályosan volt a döntés.
Megnyerte a kizárásos M7-es tender miatt indított pert az állami sztrádaberuházó, jöhet az uniós támogatás.
2009. december 23., 11:57
Ismét a strabagos-közgépes konzorcium nyert. Az M9-est a Vegyépszer építheti.
2009. november 24., 09:14
Így mégsem eredménytelen a tender, várhatóan a Vegyépszer építi majd a 12 kilométeres utat.
2009. november 13., 07:34
A Vegyépszer- és a Hídépítő-érdekeltségű, a Megyeri híd építőit ki nem fizető cég ellen elrendelt felszámolás még nem jogerős.
A közbeszerzésből első fokon kizárt pályázót a jogorvoslat után győztesnek hozták ki, de ezt a döntést megtámadta az eredeti győztes.
2009. szeptember 25., 00:59
A három pályázóból az eredetileg kizárt nyert, az első két helyre rangsoroltat viszont kizárta, az állami sztrádaberuházót ötmillióra büntette a Közbeszerzési Döntőbizottság. A körgyűrű szélesítése 6 milliárddal drágább lesz.
Elutasították a Sedesa jogorvoslati kérelmét, Nagy Elek és Dunai György cégei építhetik a hat kilométert tízmilliárdért.
A legkedvezőbb ajánlat benyújtóit kizárták, azok megtámadták a döntést, csúszhat az építkezés kezdete.
A milliárdokkal adós Ganz Acél a követelések harmadának egy részét fizetné ki készpénzben, a többit természetben. Vagy jön a felszámolás.
A vagyontanács tagja az állítólag 2 milliárddal tartozó, a követelések egy részét vitató Ganz Acél vezérigazgatója.
A híd építői szerint 2 milliárddal tartoznak nekik, a telephelyét 2,9 milliárdért eladó, Vegyépszer-Hídépítő érdekeltségű cég csak 700 milliót ismer el.
A Vegyépszer Zrt.