56 találat az Indexről, és a környékéről.
Amerikában kuriózum a manuális váltó, de nem biztos, hogy így kell megtanulni a használatát.
Egy WRX sem ment meg mindentől.
A Bugatti és a Ferrari alapos átvilágítás után választja ki az érdemes vásárlókat, a Subaru sorsol.
DJ-ként már ismered, valószínűleg hallottad is jópárszor, de most Nigel másik oldalát mutatjuk: azt, aki még a japán belpiacos Imprezát is reszeli.
2022. augusztus 22., 06:02
Fuchs felnik és egy 2,5 literes boxer: szokatlan, de jól megépített projekt ez a kis Porsche.
30 éves legenda szűnik meg az emissziós normák miatt. Talán egy következő platformon, elektrifikált változatként visszatérhet.
2021. december 25., 16:58
Sokan kritizálták a fekete műanyag íveket, de az anyagválasztásnak aerodinamikai okai vannak.
Az egyik legdurvább gyári Imprezát alig ismerjük. Pedig a vezetése megtérít akkor is, ha eddig nem hittél a Subaruban.
A verseny menedzsmentjében történt változások összehozhatják a két híres nevet, sőt egy harmadikat is.
Amikor a rali az életed, de valamire a cementes zsákot és a betonkeverőt is fel kell dobni.
Silverstone-ban lett ötödik, a szezonban másodszor jutott a döntőig.
Eső is nehezítette a WRX mezőnyét az ikonikus spái pályán. Szabó 8. a vb-n.
Szabó Krisztián ötödik első vb-futamán és az összetett pontversenyben is.
Szabó Krisztián a mezőny legerősebb autójával, egy korábbi világbajnok csapatában vág neki a ralikrossz-vb-nek.
Bár ha akkora hondás vagy, inkább vegyél Accordot, az sokkal, de sokkal jobb autó.
2018.04.08. 00:10 Módosítva: 2018-04-11 06:37:09
Korábban arról beszéltek, átállnak automatára. A sportos modelleknél viszont marad a manuális.
A Subaru Impreza WRX STi karakteres, jó hangú turbómotorja eleve nem gyenge. Ez viszont egy teljesen átépített példány, amitől sokat várt a gazdája.
A tulaj nem teljesen elégedett ezzel a 2008-as Impreza WRX STI-vel. Nem hiszi, hogy megvan a 300 lóerő, azt pedig előre tudja, hogy mikor és hogy megy tönkre majd a motor.
2017. szeptember 18., 09:09
Persze ehhez kellett egy spéci, 600 lóerős Subaru Impreza WRX STI RA NBR is.
2017.07.22. 16:58 Módosítva: 2017-07-25 17:51:15
A négyajtós szedánok kategóriájában mostantól a WRX STI a király a Nürburgringen.
Már így nyersen is egész elképesztően néz ki a ralikrossz-versenyekre szánt új versenygép.
Elképesztő, hogy élhette túl az elmúlt tíz évet a Subaru WRX STI. Jöjjön velünk egy jó kis időutazásra.
Ennél nevetségesebb helyzetben nehéz lett volna elveszteni Subaru-szüzességemet.
WRX-el járnék, olcsón
Így ment végig Mark Higgins a világ egyik legveszélyesebb utcai pályáján.
Az új WRX STI a világ egyik legkeményebb versenyének helyszínén fut versenyt az idővel.
Ezzel az agresszív ábrázattal nézhetnek majd ránk a japán márka autói a következő években.
Csak egy kérdésünk van: ezt tényleg muszáj volt?
2013. november 28., 17:06
A külseje ugyan csalódást keltett, de a lényeg itt a műszaki tartalom, amiről alig árultak el valamit. Mostanáig.
2013. november 12., 17:56
Úgy néz ki, a kedvcsináló kép után kiszivárgott a WRX két teljes gyári fotója is – most szólunk, nem az, amit vártunk.
2013. november 12., 06:09
Ez már a végleges, gyártásra érett változat, amelyet heteken belül bemutatnak a japánok.
A Subaru standját valószínűleg vakondok tervezték, olyan jól sikerült eldugniuk a lényeget, hogy szinte senki nem állt körötte.
A WRX tanulmányt mindenki gerjedelemtől hörögve falta fel szemeivel - lehet, hogy a gyárban is meghallották.
Kémfotókon az új Legacy a prototípusa - az első utcai teszt.
A WRX Concept dögösen néz ki, de a végleges autó kémfotói már kevésbé bátrak. Meglepő.
Leesett az állunk, amikor megláttuk, milyen meglepetést tartogattak a Japánok. Senki nem is sejtette, hogy jön.
2012. december 27., 11:07
Sokat fogyaszt, sokba kerül, de kell. Lehet?
2012. augusztus 25., 11:52
A japánok 340 lóerősre hizlalták a WRX STI-t, de az áron is tudtak faragni.
Ilyen is lehetne a Subaru WRX, ha a japánok pofás bódét rajzolnának neki. Ugyanaz a technika, könnyebben, olcsóbban.
2010. szeptember 9., 18:57
Úgy hallani, az Impreza után a Subaru magas családi batárjából is készül vérbeli sportváltozat.
A Subaru ralilegendájából csak a legújabb Impreza lóg ki: az igazi nagy sikereket a szedánok aratták.
Teltebb idomokkal csábít jövőre az Impreza 265 lóerős változata.
Az ötsebességes automata a nem éppen a sportosságáról híres Legacyban lévő váltó alapjaira épül.
Sejtettem, amikor megjelent a mostani Impreza, tudtam, amikor vezettem.
2008. december 16., 13:45
2008. november 27., 00:31
Vezettünk egy új, 300 lovas, becsövezett Subaru WRX STi-t. Nem, nem betonplaccon, igazi ralikrosszpályán!
2008. augusztus 8., 00:31
Továbbra is ez az egyik leggyorsabb autó, ha tetszőleges útfelületen szeretnénk eljutni A-ból B-be. Minden egyéb megváltozott.
2008. augusztus 6., 09:31
Szegény galamb pórul járt :)
Ez a 280 lóerő a legmocskosabb és egyben legmeggyőzőbb 280 lóerő, amivel valaha is találkoztam. Az Impreza tényleg felszaggatja az aszfaltot. Nincs szó, mely visszaadná azt a mosdatlan, nyers brutalitást, ami az STi-ből árad. De vajon jobb, vagy rosszabb, mint egyetlen ellensége, a Lancer Evo IX?
Először a városi forgalomban mérkőzik meg a Lancer Evo IX és az STI...
Majdnem pont egy éve annak, hogy alkalmam nyílt kipróbálni egy Impreza WRX STI RA-t a Rábaringen. Akkor egy spontán életútelemzés során arra a következtetésre jutottam, hogy jól választottam szakmát. Múlt csütörtök óta másként fogalmazok: gusztustalanul szerencsés fickó vagyok.
A SportWagon olyan paradox szóösszetétel, hogy szakállas nyelvészprofesszorok rögtön aláhúznák piros golyóstollal. Mindkét tagja kompromisszumautót sejtet, a "Sport" az ésszerűség, a "Wagon" a sportosság rovására. Semmiképpen sem tűnik hát érthetőnek, hogy miért vártam kollégámmal nevetgélve, néha virgoncan motorberregést utánozva az autó kulcsaira.