Ázsiai sikermodellt hoz Európába a Honda
Óvatos felvezetés után végre felénk is elhozza a Honda a GB350S modellt, és rögtön rittyent mellé egy 500 köbcentis testvérmotort.
Óvatos felvezetés után végre felénk is elhozza a Honda a GB350S modellt, és rögtön rittyent mellé egy 500 köbcentis testvérmotort.
Baj? Az van, de az osztrák állam segítségében még bízhatnak a KTM-nél.
Komoly probléma miatt hívták vissza a Z7 Hybrid és Ninja 7 Hybrid modelleket, ráadásul ez rövid időn belül a második akció.
Fejlesztett futómű, célzott ergonómia és kisebb tömeg a 2025-ös frissítés középpontjában.
Visszahozza a Moto Morini a Corsaro nevet, de a nagy elődhöz, amitől minden motorbuzinak nedves lett a bugyija, már vajmi kevés köze van.
1967 december 31-én Evel Knievel rommá törte magát karrierje leghosszabb ugratása végén és 29 napig kórházban ápolták. Mire is lenne jobb emlékezni?
A KTM bemutatta a 2025-ös 390 Adventure frissítés R változatát, ami rendes, terepképes motornak tűnik.
A Panigale V2 nem halott, csak átalakult. Egy kicsit talán gyengébb lett, de egyúttal sokkal könnyebb is.
Eddig a kínai KTM-ként gondoltunk a CFMotóra, de mostantól ők akarnak lenni a kínai Triumph is, és háromhengeres motorral támadnak. Mármint ők is.
Megérkezett a 2025-ös Kawasaki Z900. Nem lett könnyebb, de legalább tisztességesen üvölt a sornégy.
Egy sportos és egy túraenduró sorhármassal jelentkezett Kínából a Zontes.
A 2025-ös Yamaha MT-07 egészen más, mint a 2024-es.
A Kőröshegyi-völgyhíd, majd a mátrai 24-es után a Bajna-Héreg úszakasz is megkapta a maga motorosbarát védőkorlátját.
A következő modellévre elkészült az KTM 1390 Super Adventure és pont olyan kemény, mint gondolnád.
Bemutatták a Triumph Tiger Sport 800-at, ami a Street 765 blokkja köré épült, végül mégis inkább a 660-as nagytestvére lett.
És így néz majd ki.
A gyártó szerint összességében könnyebb kezelhetőséget, jobb úttartást várhatunk, miközben a komfortérzet nem sérül.
152 lóerő, nagydugattyús Showa SFF-BP villák, könnyed felépítés, olcsóbban, mint egy Suzuki.
Hiába lett a MotoE beszállítója, hiába készítettek ígéretes motorokat, az Energica végleg bezárta kapuit.
Az Öhlins a ByBre, a Breco, a Marchesini, az AP Racing, a J. Juan és az SBS Friction mellé érkezik a Brembo karácsonyfára.
Hogy lehet-e naked motor alapjaira köznépi sportmotort építeni, azt nehéz megmondani. De a Yamaha becsületére legyen monda, hogy tényleg megpróbálják.
Tempomatot, gyorsváltót és új első villákat követelt a nép az új Trident 660 alá - és megkapták.
Talmával, Dodorral és Fotelmotorosékkal készíti elő a megújuló KRESZ motoros vonatkozásait az Építési és Közlekedési Minisztérium.
A Husqvarna Vitpilen 801 a Svartpilen 801 ikertestvére lett. Viszont nagyon sárga.
Bemutatta a Kawasaki a Ninja 1100SX-et, ami nemhogy nem kezdett felzárkózni teljesítményben a konkurenciához, hanem egyenesen másik utat választott.
Itt az új Versys 1100: a teljesítmény versenyképesebb lett, a túrás szemléletű alapcsomag viszont keveset változott.
Az Építési és Közlekedési Minisztérium megerősítette, hogy több védőfelszerelést írhatnak elő a jövőben a motorozáshoz.
A spanyolviaszt, ami nem is viasz, és semennyire nem spanyol, pedig a XVI. században már egészen biztosan használták.
Befutott a 2025-ös Ducati Multistrada V4 és V4S modellfrissítése.
A Suzuki V-Strom 800 a legtöbb paraméterében nagyot fejlődött az elődjéhez képest, viszont elvesztette népmotor jellegét.
Az R1 alapváltozata elérhető marad, de európai rendszám hamarosan már arra sem kerülhet. Az R1 Race és a GYTR pedig már eleve nem is arra született.
A Thruxton eltűnésével és Speed Twinbe asszimilálódásával pontot tehetünk a café racer kultúra tündöklésének végére.
A CBR650R-hez nem csak megjelenésében, de paramétereiben is erősen konvergál a QJ európai piacra szánt, sportosnak ható új motorja, az SRK 800 RR.
Az MT-09-en mutatkozik be a Yamaha Y-AMT, ami egy félautomata váltó, amivel a kuplungkar eltűnik, a váltó kezelését nyomógombok veszik át.
Egy levédett elnevezés árulkodik arról, hogy négyhengeres kis CBR-rel szemeznek a Hondánál.
És ha már itt voltak, egy rövid körön ki is próbáltuk őket. A legfontosabb változás: az új Marzocchi első villák.
Régimódi iskolához nyúl vissza a Honda, ennek a Hornet változatnak egy alig nyúlván helyett, lenne például rendes fara.
A hidrogén tárolásának újragondolásával jelentősen tudják realizálni a fejlesztési költségeket.
A motovloggerek legjobb barátjának szánja a két cég a közös fejlesztését.
A Brixton Storr 500 gusztusos, de nem egyedi dizájnnal érkezik hamarosan az európai piacra.
Hubert Trunkenpolz CEO szerint viszont még nem döntötték el, hogy Brutale vagy Dragster készüljön.
A Gas Gas első aszfaltra szánt motorja nem merészkedett messzire sem a KTM-től, sem a spanyol márka hagyományaitól.
2025-ben 1000-ről 1100-ra válthat a Kawasaki sornégyes túraendurója, a Versys.
Alex Sinclair két éves eltiltással nézhet szembe, a háttérben viszont súlyos ok húzódhat meg.
Van olyan kategória, ahol egy Harley-Davidson is ütőképes lehet.
Öt év után tér vissza a Pierer Mobility Milánóba, nagyot akarnak villantani.
Mi történik, ha egy 1390 Super Duke-ot raknak egy supermoto-bajnok alá? Hát supermotózik vele!
Összebútorozik a Honda és a Yamaha, csak azt kell eldönteni, hogy akkor ez most Homaha vagy Yonda lesz.
Megerősítették a Ducatitól, hogy a V2 Panigale Final Edition nem is annyira utolsó kiadás.
A Matteo Salvini által támogatott lépés inkább szimbolikus természetű, de gazdasági előnnyel is jár, ha megvalósul.
A Ducati bemutatta a 2025-ös Ducati Panigale V4-et, ami nem az erőnövelésről szól, helyette egy szinte új motort alkottak az olaszok.
Nem tűnik könnyen motorozhatónak az F355 köré épített motor, de azért gondolom mindenki kipróbálná.
Hol van már a régi XRV 750? A Honda szerint színeiben még itt van velünk.
A magyarországi tulajdonosokat tudomásunk szerint már értesítette a hazai importőr.
Haha, persze elektromos - még mielőtt nagyon ráizgulnál.
Tehát nem tüzelőanyag-cellás hidrogénes motorról van szó, hanem olyan belsőégésűről, amit hidrogénnel etetnek.
2024-ben mintegy 10-15 százalékos visszaesésre számítanak a Pierer Mobility Groupnál, így a verseny-költségvetésből is visszanyesnek.
A BMW R 1300 GSA szögletes sziluettjére érkezett reakciókra a motorért felelős termékmenedzser adott választ.
A Yamaha RayZR 125 a könnyűsúlyú, agglomerációs pilóták megoldó eszköze lehet.
Limitált szériás végső kiadással engedi el a Ducati a V2-es Superquadro sportmotorja kezét.