
Már megint dübörög az európai motorpiac (?)
Csak az árak nem akarnak valahogy mérséklődni.
Csak az árak nem akarnak valahogy mérséklődni.
Az előbbi inkább az R 18 kistestvére, utóbbi inkább egy NineT változat.
Egy csinos, modern nakeddel és annak idomozott változatával bővíti a kínálatát a gyártó.
Ezúttal már a saját nevük alatt érkeznek a gyártó termékei, amikhez a BMW G-szériájaként már volt szerencsénk.
Régen Aquilának, azaz Sasnak hívták, a szárnyalás azonban félbe maradt, de most újra felszáll a koreai sport cruiser.
Tömegcsökkentés, pályahasználat felé kacsintás és dögös színkombináció.
Szokásos recept: a QJ Motor ismert európai brandeken keresztül célozza a nyugati motorpiacot.
A nevet lecserélte, de az értékeit megtartotta a Honda belépőszintű túraendurója.
Segítek: nem Triumph és nem MV Agusta.
A 150 lóerős GSX sport crossover a Suzuki következő évi nagy újdonsága, ami bár hasonlít a GT-re, sok elektronikai újdonságot vonultat fel.
A látványos idomzaton túl azonban az ergonómia és a futómű sem maradt érintetlen.
A Z 500 és a Ninja 500 a Kawasaki új belépőszintű modelljei.
Egyelőre csak a kínai piacot célozzák meg közös erővel. Aztán persze ki tudja?
Arról nem szól a fáma, hogy jár-e mellé tartós bérlet a traumatológiára vagy azt külön kell intézni, mint a gyorsváltót.
Komoly léptékben variálható az új Tigerek ülésmagassága.
Ha az elmúlt három évben vettél használt motort, akkor jó esély van rá, hogy az egy 600-as Hornet.
Mert az új BMW S 1000 XR csak látszólag fejlődött keveset, valójában számos ponton ráújítottak.
A sebességhez vagy más szükségletekhez automatikusan adoptálódó plexi ötletével állt elő a Honda.
Félre a krómmal, jöhet a különböző színekkel feldobott Stealth Edition Triumph Bonneville család!
Üvöltő négyhengeres motorok, spanyol versenypálya és egy szomorú mese, hogyan nem mentem egy métert sem az új ZX-4RR-rel.
Frissíti az utcai sportgumi választékát a Bridgestone.
ZX-4RR márkakupával lehelnének új életet az európai sportmotor szegmensbe.
A V4 RS a legdurvább Multistrada kivitel, ahol a periféria is méltó ahhoz, amit a 180 lóerős Desmosedici Stradale nyújt.
Holnap egy kicsit jobban meghal a café racer. De a scrambler még él!
Olaszos stílusú cruisert varázsol a kéthengeres, 650-es blokkja köré a Moto Morini.
Gázelvétel nélkül lehet váltani az E-Clutch-csal - mint egy gyorsváltóval - de az elinduláshoz és a megálláshoz sem kell használni a kuplungkart.
Az aktív ergonómia lényege, hogy kanyarban, tankra szerelt panelekkel segítené be a motorost az ív belső oldala felé a Honda.
Nem az a lényeg, hogy olcsóbb a V-Strom 800 RE, mint a DE, hanem az, hogy másra való.
A Brixton is jegyet váltott a scrambleresítő hullámvasútra.
Aztán tessék mellé rendesen felöltözni az Alpinstores ruhába!
Valószínűleg Energica Experiák lesznek a biztosító motorok a 2024-es olimpián.
Újra belépőszintű cruiserrel kísérletezik a Kawasaki, ezúttal a Rebel receptúra alapján.
Érdemes túllátni az új küklopsz-GS formavilágán, és megnézni alatta a motort.
A kiszivárgott képek nem azért rossz minőségűek, mert kaputelefonnal fotózták, hanem azért, mert eredetileg sokkal kisebb felbontásúak voltak.
Idén szeptemberben 100 éves a BMW Motorrad, megemlékezünk azokról a motorokról, amik a mai napig hatást gyakorolnak a bajor motorgyártásra.
Visegrád engedményt tett, de a motorosok megkülönböztetése továbbra is probléma.
A Dorna sajtóközleményben tudatta, hogy a Superbike-világbajnokságon túl a MotoGP-t is Magyarországra akarják hozni.
Kétségtelen, hogy a Fat Boy A Harley-Davidson. Legalábbis így képzeli, aki még nem ment vele.
Az alu váz egész biztató, de a kérdés mégiscsak adott: eszik-e majd kicsi Ninját a kicsi RS?
A V7 Stone új változatát mutatta be a Moto Guzzi.
Bevett formula, hogy a motorgyártók elkészítik a csupasz modelljeik idomos változatait
Azaz bemutatkozott a közúti F 800 GS, a tereporientált F 900 GS és a mekafull 900 GS Adventure.
A Triumph új motokrossz gépét próbálgatja Ricky Carmichael és Evan Ferry.
Mint kiderült, a por sem takar tökéletesen.
Star Wars tematikájú dizájnsisakokkal jött elő a Ruroc.
A korábbi Brutale 1000 kaphat új esélyt az életben.
A 2024-es Honda CBR1000RR-R megváltozott teljesítménnyel, megjelenéssel és fejlesztett aerodinamikával érkezhet.
Vajon ideális belépőszintű motor az, ami minden kanyar után így pofázik vissza: „na mi van, csak ennyit tudsz kiscsíra?”
Bemutatkozott a 2024-es KTM 390 Duke kanyar-ABS-szel és kanyarérzékeny kipörgésgátlóval, valamint egy tökös reklámvideóval.
Augusztus 26-án a motorosok ezerszámos jelenléttel bénították meg Visegrád közlekedését.
Félve teszem fel a kérdést: kinek van még hasonlóan különleges fotója?
A Trident és a Tiger Sport mellé érkezik a platform sportmotorosan idomos kivitele.
Válaszlevelet kaptunk az Építési és Közlekedési Minisztérium közlekedésstratégiáért felelős helyettes államtitkárától. Röviden: van másik út. Köszi!
Jó, hát nem is arra számítottunk, hogy jóárasítja a legkelendőbb modellt a BMW.
A legkevesebb, hogy megmutatjuk, sokan vagyunk és van egy problémánk.
Végtére is talán örüljünk, ha olyan alkotás születik, amiben a motorozás vonzó, akciódús, menő tevékenységként jelenik meg. Nem?
Rossz vicc lenne, hogy van, amikor a Suzukinál nincs DE, így ennek elsütésétől eltekintünk.
Motortesztnek álcázott életvezetési segélykiáltásban mutatom be az új 750-es Transalpot.
Visegrád mindannyiunk ügye, nem hagyhatjuk elsüllyedni.