Félautomata váltós MT-07 készül
Azaz szerkezeti szinten nem tér majd el a hagyományos motorváltótól, de a folyamatot már aktuátorok végzik, amíg a motoros gombokat nyomkod.
Azaz szerkezeti szinten nem tér majd el a hagyományos motorváltótól, de a folyamatot már aktuátorok végzik, amíg a motoros gombokat nyomkod.
Fekete hétvége, brutális részletek és féligazságok. Lapszemle a hétvégi motorbalesetekről. Nem csalódtunk.
2024-ben nagyot frissített a Triumph a nagyobbik Tigriseken. Ádám pedig túlélte az angol stílust a szakadó jégesőben. Videó!
A hetvenes évek motorversenyein csiszolt néven fut tovább a Benelli testvérbrandje.
10 tesztmotorral érkezik Magyarországra a Kawasaki motorpróbálgatós Good Times rendezvénye.
Kínai motor: ha szereted, lefizetett ügynök vagy, ha utálod, szűk látókörű vénember. Pedig ez csak egy termék, jó és rossz tulajdonságokkal.
Június 27-29. között lesz a Harley-féle Open Road Days Budapesten.
Becslések szerint 650 ezer smkp közlekedik a hazai utakon, de csak 297 ezren van kötelező biztosítás.
Valószínűleg egy powercruiser, de egyelőre csak nyomokat követhetünk.
Bemutatta a KTM a 2025-ös két- és négyütemű krosszmotorjait.
Az Enduro Veloce azoknak lesz ideális, akik szeretik drága játékszerrel kísérteni a sorsot.
2024-ben négy Red Dot-díjat vitt haza a Honda termékdesign kategóriában. Ebből az egyiket az elektromos robogójukkal érdemelték ki.
A CFMoto 450 CL-C-t a Honda Rebel és a Kawasaki Eliminator 500 mellé kell odaállítani. És aki színeket akar, az csak Kínához fordulhat.
A Suzuki jelenleg nem kínál 125 és 650 köbcenti közötti motort, ami nagyon nagy távolság a két lépcsőfok között.
A Triumph legendárium fontos eleme az F750 versenymotor, amire ráragadta Slippery Sam becenév. És amúgy bitang cucc volt.
A blokk erősebb, az első villák meg konkrétan a 650-es CB-től érkeznek.
Európában növekszik a márka népszerűsége, de fontos piacokon történt visszaesés.
Szubjektivitás alert! Azaz mire számítunk az Autó, Motor & TuningShow motoros részlegén.
Technikájában a korábbi KTM 790 Duke R-hez áll közel.
Drága játékszer, nagyfiúknak.
Az Indian 2015-ben mutatta be a Scoutot, ami akkor friss volt és modern, de azóta egy kicsit eljárt felette az idő.
Az Indian megértette és teljesítette a Scouttal a legfontosabb cruiser feladatot: bitang jó ránézni.
Pedig nulláról rakták össze, saját vázzal, saját blokkal.
Az SRT 550 helyére érkezhet az SRT 600, aminél erősebb és egyúttal könnyebb is lesz.
Végtére is mindig jobb, ha van, mint az, ha nincs, nem?
A tavaly bemutatkozó 1390-es Super Duke köré építi meg saját elképzelését a jóízlés határait rendszerint rommá gyalázó Brabus.
Versenypályára feljebb, túrázni lejjebb - kár, hogy amihez fejlesztik, egyelőre egyikre sem igazán alkalmas.
Mint mindig: pontosan kell tudni, hogy kivel mire kötsz szerződést, mert koppanás lehet a vége.
Úgy volt, hogy tavasszal érkezik a 901-es Husky Svartpilen. Kiderült, ebből egyik sem igaz.
A 2024-es Hydra-Glide Revival a gyártó Icons múltidéző szériájának negyedik tagja.
Egykaros lengővilla, nagyobb fék és állítható csillapítású telók két kilóért.
Több köbcenti, nagyobb élvezet, ugyanaz az erő?
A Yamaha nem fejleszti tovább 1000 köbcentis sportmotorját, az R1-et. Így 2025-től megvásárolni még igen, forgalomba helyezni már nem lehet.
Egy könnyű, off-road képes, rali motorokat idéző, 660-os adventure Triumph fejlesztése már-már adja magát.
Az Indian a házi versenysorozatukon elért versenysikereik előtt emeli meg a kalapját egy módosított FTR R Carbonnal.
Nagytestvért kap a legpimaszabb hipszer csupasz, a Husqvarna megvillantotta az érkező nagy Svartpilent.
A többlet lóerő pedig magasabb fordulatszámon érkezik.
Az Eliminator 500-at a Honda Rebel 500 versenytársának szánja a Kawasaki. De nincs itt semmi verseny: a különbség az, hova megy be előbb a vásárló.
Az off-road és az alacsony tempós manőverezésnek kedveznek a motorblokkon belüli változtatások. Kulcsszó a tehetetlenség.
Ítéletet hoztak a súlyos kimenetelű kettős motorbaleset ügyében. De mi történt? Mármint mi történt akkor, ha tovább látunk a gyorshajtáson?
Adaptív széllökés-gátlót(?) tervez a Honda, hogy kiegyenlítsék a jól ismert kellemetlenséget, amikor a szél megmozgatja a motort.
Egy javaslat szerint este 10 és reggel 7 óra között nem lehetne motorral és robogóval közlekedni a francia fővárosban.
Új színopciót kap a Moto Morini X-Cape 650.
A Royal Enfield mintájára építene advenutre-t és scramblert a Honda a 350-es, egyhengeres blokkja köré.
A hírek szerint akkora a baj, hogy még az alkalmazottaik béreit sem tudják rendezni.
Nem forradalmi újdonság, de remek téli játék a Ducati motorkonfiguráló felületén elütni az időt.
Véget ér a márkánál a kizárólagosan robogó korszak?
Akár olyan felhasználása is lehet, ami visszaadja néhány társunknak a motorozás élményét, akiknek ez most nem adatik meg.
Greg Haines, tűzközeli szakkomentátor szállította le az infót a jerezi versenypálya mellől.
Észrevették a GoPrónál, hogy a motorosok előszerettel használják a kameráikat.
Valószínűleg ez lesz az, ami a bokszermotoros BMW-k sziluettjét idézi.
A Peugeot XP400 GT egy kicsit olyan, mint egy drága óra. Nem lehet rossz birtokolni, csak ne akard megmagyarázni.
Megérkezett a 2024-es Harley-Davidson CVO kínálat, köztük a Pan Americával és a CVO ST Road Glide-dal.
Összegezve: az idei évben változik a négy motor nyomatékgörbéje, a futóműgeometriája, az üléspozíciója és a tömege.
A CVO hagyományosan nagyobb motorblokkot és vibráló színsémát takar, de ezúttal borul a hagyomány.
2020-ban még 40 lóerővel és 150 kilométer feletti hatótávval mutatkoztak be, végül egy 125-ös pótlékká zsugorodott a NIU RQi.
Gyári dobozokkal túrásítja a Suzuki a vadonat új crossoverét.
Erősebb blokk, új kipufogó, idomok, magasabb és keskenyebb kormány. Megérkezett a 660-as Triumph család új tagja, a Daytona.
Sportmotort nagyrobogó árban? Erős a gyanú, hogy ezek el akarják adni az új hatkilós CBR-t.
Kisköbcentis sportmotorból retró RS-t készíteni egyáltalán nem tűnik rossz ötletnek.