Mi történik egy 50 ezer tonnás hajóval, ha már senkinek sem kell?
Az indiai hajóbontó látványnak elképesztő, életnek nyomorúságos. A munkások napi 1-2 dollárért kockáztatnak mindent.
Az indiai hajóbontó látványnak elképesztő, életnek nyomorúságos. A munkások napi 1-2 dollárért kockáztatnak mindent.
Ez a program nem csak profiknak szól, de minél jobban bringázik valaki, annál jobban fogja élvezni a hegyoldalt. Teszteltük az osztrák Wexl Trailst.
Elsőre öngyilkosságnak tűnik, de a patentpedálnak komoly előnyei vannak. A lényeg, hogy ne a forgalomban essünk el vele először. És hogy találjuk meg az arany középutat.
125 ezerért aluvázas, teleszkópos, tárcsafékes hegyi bringa. Túl szép, hogy igaz legyen?
A soproni srácok puszta lelkesedésből építettek egy olyan pályát, amelyen 50-nel lehet ugratni és ahová átjár az osztrák Európa-bajnok is.
Csuda kerékpárpályák vannak az Alpokban, van, amelyiket egy elhagyatott bányában építették ki.
Pesttől 300 kilométerre van egy olyan terep, ahol downhill-világkupát rendeztek, de egyes pályáit egy kezdő is végigjárhatja tereprollerrel.
Mire elég a legolcsóbb bringás felszerelés és mire a szerszámok? Kipróbáltuk őket.
Szeretsz félni? Ugorj le egy magas helyről. Mondjuk 4000 méterről egy repülőből.
Tudja, miért is fizet, amikor beadja a bringáját a szervizbe tavaszi karbantartásra?
Kipróbáltunk hat pár téli bringás kesztyűt és pontos műszerrel megmértük, melyikből hol szökik a testünk melege.
Összeszedtük a bringás balesetek legfőbb típusait, és hogy melyik ellen hogyan védekezzünk.
Megkérik az árát cserébe hatalmas élményt ad. Az enduró a hegyikerékpár-sport csúcsa? Magyar és osztrák terepen próbáltunk ki egy jövő évi modellt.
Több tízezer, vagy akár százezer forintot is spórolhat, aki most vesz új kerékpárt, mert itt a szezon vége. Mutatjuk, hol érdemes vásárolni.
Akát ötvennel is mehetne, de talán mindenkinek jobb, hogy egy kerékpárnál nem lehet gyorsabb az egykerekű motor. És mit gondol róla a Kresz?
Megér-e a buszra szállás, autóba pakolás és az asztal mellett parkolás 50 ezret? Na és 400-at? Három modellt teszteltünk, itt az eredmény.
Elcsípni Sagan sisakját, amint hetvennél megvillan. A verseny emberközelisége csak a befutó után mutatkozik meg. Riport Montpellier-ből.
Egy kezdőnek az űrtechnika sem hozza el a sikert, de egy profinak nem mindegy mivel áll rajthoz.
Miért nincs külön első és hátsó váltó, csak egy fura megoldás? Talán, hogy érezzük, mire adunk ki ennyi pénzt.
Akár 70 felett is lehet menni vele., de nem ezért estem vele egy hatalmasat.
Ha ezek megvannak, nem ördöngösség otthon sem testre szabni vagy megjavítani a biciklit.
Bár sokan azt mondták, öngyilkosság, terepen is kipróbáltuk a 60 ezres Decathlon-modellt.
Van Tószegen egy gyár, ahol lassan a kétmilliomodik kerékpárt gyártják le. Köztük ezt is.
A szezon most kezdődik, ezért megnéztük, hol tölti a hétvégéjét a legtöbb bringás. A budapesti kiállításon, ahol azt is kipróbálhatják, amit nem tudnak megvenni. Ezt láttuk a Bringaexpón.
Kipróbáltuk a fatbikeot, azt a biciklit, amelyiknek kétszer olyan vastag a gumija, mint a többinek.
Sebesség, látványos trükkök és adrenalin, csak ezúttal nem az erdőben, hanem egy plázában. Megnéztük a Downmall budapesti futamát.
Ürömről bejöttünk vele a Flórián térre úgy, hogy az akku mindössze 20%-ot merült 10 kilométeren.
90 ezer forintba kerül, percek alatt meg lehet tanulni, és függőséget okoz az új kínai csoda, a mini segway. Ez a lesz jövő közlekedési eszköze? Minden kiderül videónkban.
90 ezer forintba kerül, percek alatt meg lehet tanulni, és függőséget okoz az új kínai csoda, a mini segway. Na, de alkalmas a mindennapi közlekedésre? Minden kiderül videónkban.
Lehet olcsón jó hegyibringát venni? És olyat, ami kibír egy versenyt? Kipróbáltuk.
Budapesten is lehet tiszta vízben búvárkodni, és nemcsak a strandolók között, a délkelet ázsiai nyaralásra készülve. A kőbányai pincerendszer mélyét ugyanis húsz méter víz borítja. Lemerültünk.
Mit keres a terepen egy versenybicikli? És ha bringáznak, miért tolják? A ciklokrossz döglesztő, de egy játszótéri szánkódomb is elég hozzá.
Gyorsnak gyors, de hogy álljunk meg vele? Gyenge és használhatatlan fékek egy olyan gépen, amivel akár 40-50-nel is mehetünk.
Elmentünk futni a kőbányai sörgyár alá, a pincerendszerbe. Ez a futóverseny inkább buli, mint másodpercekért vívott küzdelem.
A megállóig gurulunk, aztán a hónunk alá vesszük, és felszállunk. Melyik a jobb városban, a gördeszka, vagy az elfajzott roller?
Sok elvárásunk nem volt, csak hogy legyen kényelmes, és ne essen szét egy szezon alatt. Három ismert típust próbáltunk ki.
A belépés ingyenes, és mindig van valaki a testvérhegyi bringapályán, aki segít megtanulni néhány terepbringás trükköt.
Sebesség, veszély, ugrások, és utánozhatatlan hangulat. Nem számít, hogy mennyit költöttél terepbringára.
A McLaren csúcsbringája 6,5 millió forintba került, de már mind elfogyott, a Honda versenykerékpárjáról pedig a futamok közt mindig leszerelték a váltót, nehogy ellopják a titkát. De vajon tényleg ilyen menők az autómárkás biciklik, vagy csak az ismert emblémát kell megfizetni?
Bírja az emelkedőt, egy töltéssel 10 kilométert megy, 18 km/h a végsebessége és 5 nap alatt csak egyszer akart megölni minket.
Elkértünk egyet-egyet ebben az árfekvésben néhány hazai forgalmazótól, aztán tekertünk velük 40 kilométert. Van, amelyiket simán megtartanánk, és van, amelyik olyan, hogy a spanyol inkvizíció is használhatná.