Mondja meg a MÁV-nak!
Csütörtöktől kérdőíveket adnak a kalauzok a MÁV vonatain, hogy felmérjék az utasok elégedettségét. Hétezer kérdőívet osztanak ki két hét alatt.
Egy évvel ezelőtt ugyanilyen kérdőíves kutatást végzett a vasúttársaság, ennek eredménye szerint a kalauzokkal, pénztárosokkal elégedettek voltak az utasok, az utazás komfortjával, tisztasággal és a hűtéssel/fűtéssel viszont nem. A társaság ennek nyomán több mint száz vasúti kocsit újított fel, és növelte a wifivel ellátott vagonok számát, már naponta nyolcszáz vonaton elérhető a szolgáltatás. Nőtt a bicikliszállító vagonok száma is.
A kérdőív a járatok sűrűségével, a vonatok pontosságával, a csatlakozási lehetőségekkel, a jegyvizsgálók és a pénztárosok tájékozottságával, az utazásra fordított idővel, a járművek kényelmével, hűtésével/fűtésével, az állomások és a vasúti kocsik tisztaságával kapcsolatban tartalmaz kérdéseket.
A kérdőíveket a vonatokon papíron, a MÁV honlapján pedig elektronikusan lehet kitölteni.