Válaszolt a Jobbik, hogyan lett hirtelen rengeteg plakáthelye
Ahogy arról már írtunk, saját tulajdonú plakáthelyein folytatja a plakátkampányát a Jobbik, ezzel kikerülve a Jobbik plakátkampánya ellen hozott törvényt, amely megtiltotta, hogy a piaci ár alatt, kedvezményesen vásároljanak megjelenést politikai pártok plakátcégek felületein.
Megkérdeztük a párt sajtóosztályát, ahonnan szombat délelőtt ezt a választ kaptuk:
- "A Jobbik konkrétan megvett, megvásárolt 1100 reklámeszközt, vagyis óriásplakát berendezést."
- "Több cégtől vásároltuk meg a reklámeszközöket."
- "Az reklámeszközök beszerzése adásvételi szerződéssel, részletfizetési konstrukcióban történt. A finanszírozást egyelőre hitel felvétele nélkül, saját erőből, a részünkre biztosított állami támogatásból oldjuk meg. A konkrét összeg üzleti titok részét képezi."
Vagyis nem árulta el a párt, hogy például Simicska Lajostól vásároltak-e plakáthelyeket, akinek plakátcégeitől a nyár elején indított kampányukhoz kedvezményes áron kaptak reklámfelületeket, mint ahogy az sem derült ki, hogy pontosan mennyiért vásárolták a saját plakáthelyeiket.
Ha még emlékeznek, a Jobbik plakátjaiból elég nagy balhét csinált a kormány és a kormánypárt: egyrészt erőből, sőt, kicsit valószínűleg alkotmányellenesen átnyomta a Fidesz a parlamenten a "lex csicskának" keresztelt, elvileg a pártok és választások átláthatóságával indokolt törvényt, másrészt a hatóságok többször razziáztak Simicska Lajos plakátcégeinél, a Mahirnál és a Publimontnál, és vizsgálni kezdték a Jobbikkal kötött szerződéseiket.