Válaszolt a Jobbik, hogyan lett hirtelen rengeteg plakáthelye

DSC 6563
2017.09.23. 11:26

Ahogy arról már írtunk, saját tulajdonú plakáthelyein folytatja a plakátkampányát a Jobbik, ezzel kikerülve a Jobbik plakátkampánya ellen hozott törvényt, amely megtiltotta, hogy a piaci ár alatt, kedvezményesen vásároljanak megjelenést politikai pártok plakátcégek felületein.

De honnan lett hirtelen 1100 saját tulajdonú plakáthelye egy politikai pártnak, kitől és mennyiért?

Megkérdeztük a párt sajtóosztályát, ahonnan szombat délelőtt ezt a választ kaptuk: 

  • "A Jobbik konkrétan megvett, megvásárolt 1100 reklámeszközt, vagyis óriásplakát berendezést."
  • "Több cégtől vásároltuk meg a reklámeszközöket."
  • "Az reklámeszközök beszerzése adásvételi szerződéssel, részletfizetési konstrukcióban történt. A finanszírozást egyelőre hitel felvétele nélkül, saját erőből, a részünkre biztosított állami támogatásból oldjuk meg. A konkrét összeg üzleti titok részét képezi."

Vagyis nem árulta el a párt, hogy például Simicska Lajostól vásároltak-e plakáthelyeket, akinek plakátcégeitől a nyár elején indított kampányukhoz kedvezményes áron kaptak reklámfelületeket, mint ahogy az sem derült ki, hogy pontosan mennyiért vásárolták a saját plakáthelyeiket. 

Ha még emlékeznek, a Jobbik plakátjaiból elég nagy balhét csinált a kormány és a kormánypárt: egyrészt erőből, sőt, kicsit valószínűleg alkotmányellenesen átnyomta a Fidesz a parlamenten a "lex csicskának" keresztelt, elvileg a pártok és választások átláthatóságával indokolt törvényt, másrészt a hatóságok többször razziáztak Simicska Lajos plakátcégeinél, a Mahirnál és a Publimontnál, és vizsgálni kezdték a Jobbikkal kötött szerződéseiket.