150 milliós kampányköltséget vallott be a DK
A Népszava szerint a Fidesznek lejt a pálya a kampányban: a kisebb településeken szinte csak kormánypárti hirdetésekkel találkoznak majd a választók, az ellenzékieknek szűkösek az anyagi lehetőségeik.
A lap körkérdésére a következő válaszokat adták a pártok:
- a Demokratikus Koalíció 150 millióból gazdálkodik
- az MSZP–Párbeszédnek 50 milliója van
- a Momentum körülbelül 10 milliót tud költeni
- a Jobbik 5-10 milliós összegről írt, Mirkóczki Ádám szerint „lábon kell végigcsinálniuk a kampányt”
- az LMP-sek sem mondták meg, mennyi pénzből kampányolnak, de a két listavezető minden megyébe elmegy majd.
Korábban a Hvg.hu is a pártok plakáthelyeivel foglalkozott. A lap szerint az sejthető, hogy az MSZP-Párbeszéd plakátok ugyanúgy a Publimontnál jelentek meg, mint a Fidesz, vagy a Mi Hazánk Mozgalom hirdetései, ahol Novák Előd bevallása szerint 20 ezer forint egy plakáthely.
A Publimont tulajdonosa a Mészáros Lőrinc ügyvédjeként és régi barátjaként ismert Vörös József, de a cég sem reagált a megkeresésre.