- Belföld
- vadászati világkiállítás
- semjén zsolt
- vadászat
- kovács zoltán
- balásy gyula
- reklám
- rogán antal
Egymilliárdnál is többet költenek a vadászati világkiállítás reklámozására
További Belföld cikkek
- Letartóztatásban marad az amerikai nő meggyilkolásával gyanúsított férfi
- Százharminc új járművel készül az ünnepekre a Magyar Posta
- Ironikus megjegyzéssel tesz eleget a brüsszeli elvárásnak a nemi esélyegyenlőségi törvény
- Vitézy Dávid az utolsó metró után bezáratná a budapesti aluljárókat
- Varju László szerint a Fidesz börtönben látná, újratárgyalták az ügyét
Egymilliárd forintnál is többet költhetnek a budapesti vadászati kiállítás tervezésének reklámozására, szúrta ki az idevágó közbeszerzési előkészületeket a 24.hu. Februárban írtunk arról, hogy a december óta Kovács Zoltán volt kormányszóvivő, jelenlegi nemzetközi kommunikációs államtitkár által kormánybiztosként felügyelt projekt még mindig csak a tervezés tervezésének szakaszában van, de máris kaotikus a költségvetése, miközben a vadászati csúcsesemény címén szisztematikusan csoportosítja át az adóforintokat a kormány.
Ennek legújabb fejezeteként a kiállítás és a kapcsolódó rendezvénysorozat előkészítésével összefüggő kommunikációs feladatokra várhatóan több mint egymilliárd forintot költenek el.
A 24.hu szerint legalábbis vadászati világkiállítás kommunikációs feladataira a nyertes ajánlatot – nettó 1,027 milliárd forintos vállalási árral – a New Land Media Kft. és a Lounge Design Kft. konzorciuma adta be a Rogán Antal-féle Nemzeti Kommunikációs Hivatalnak. Ugyan még csak az ajánlatok bírálatáról készült összegzés férhető hozzá, de biztosra vehető a győzelem, más ajánlattevő ugyanis nem volt, csak a kormány sokmilliárdos plakátkampányait is vivő, Balásy Gyula érdekeltségébe tartozó duó.
Az összegzésből az nem derül ki, hogy a munka mekkora részét végzi a két kommunikációs cég, de jelezték, hogy alvállalkozókat vesznek majd igénybe kutatási feladatok, minőségmenedzsment, PR ügynökségi szolgáltatások, rendezvényszervezési feladatok, médiatervezés és vásárlás esetében. A bedolgozóként megjelölt három alvállalkozó, mint a portál írta:
- a Kód Piac-, Vélemény- és Médiakutató Intézet Kft.,
- a p2m Consulting Szolgáltató és Tanácsadó Kft., valamint
- a Századvég Politikai Iskola Alapítvány.
Mindebből az következik, hogy a hivatalos nevén Egy a természettel Nemzetközi Vadászati és Természeti Kiállítás kapcsán korábban felmerült, összességében több mint 50 milliárdos közpénz-költési tervek egyáltalán nem elrugaszkodottak a valóságtól.