Folytatják az M1-es felújítását Budapest és Tatabánya között
Hetvenegy kilométeren, 22 milliárd forintból újul meg az M1-es autópálya 2020 végéig, írtuk meg nemrég. A Magyar Közút vasárnap arra hívta fel a figyelmet, hogy hétfőtől újabb szakaszokon kezdenek el terelést kiépíteni, és emiatt mindkét irányban dugókra kell számítani.
- Hétfőn elbontják az épülő szárligeti csomópont sávelhúzásos terelését a Budapest felé vezető oldal 48-as kilométerénél és mindkét oldalon, a 37-es és 57-es szelvények között a leállósávban szükséges ideiglenes burkolatjeleket ragasztják le, és kihelyezik a külső oldali táblákat is.
- Kedden elkezdik az átterelt oldal kiépítését a főváros felé vezető oldalon az 57-es és 45-ös kilométerek között. Kiteszik a táblákat, elválasztó műanyag elemeket fúrnak a burkolatba, ideiglenes sárga burkolati jeleket ragasztanak, ez idő alatt a forgalmat a leállósávra terelik, emiatt késő délutánig hosszabb menetidőre számíthatnak a főváros felé közlekedők.
Fotó: Magyar Közút Nonprofit Zrt
- Szerdán befejezik az átterelt oldal kiépítését a Budapest felé vezető oldal 45-ös és 37-es kilométerei között, folytatva a kedden elkezdődő munkákat, a forgalom ekkor is majd csak a leállósávon keresztül haladhat. Aznap szintén késő délutánig várható jelentősebb torlódás a térségben.
- Csütörtökön a Tatabánya felé vezető oldal munkaterületének korlátozását is kiépítik a 37-es és 57-es kilométerek között, a Tatabánya felé vezető oldal autóforgalmát átterelik a Budapest felé vezető oldal lezárt, belső sávjára, míg a nehézgépjárművek a leendő munkaterület mellett a belső sávot használhatják a Tatabánya felé vezető pályaoldalon. A közlekedők várhatóan kora délutánig tervezhetnek hosszabb menetidővel ezen a szakaszon.
Fotó: Magyar Közút Nonprofit Zrt