Szanyi kapitány szándékosan játszott rá a gyakorló alkoholista figurára

2020.03.08. 15:43

Az MSZP-ből kilépő Szanyi Tibor szerint innovatív marketingfogás volt, hogy a napokban alapított új pártjának az ISZOM nevet adta, azzal, hogy a hírfogyasztók „rögtön hozzákapcsoltak egy gyakorló alkoholistát”, a párt neve végigpörgött a sajtón. A „médiahack” révén néhány óra alatt legalább egymillió emberhez eljutott a párt neve, mondta a politikus Kaposváron az új szervezet első nyilvános eseményén.

Szanyi szerint a pártok többsége amatőr módon kezeli a közösségi médiát, ők viszont napokon belül indítják az ISZOM Párt Tik-Tok oldalát is, „hogy azokat a fiatalokat is meg tudják szólítani, akik 2022-ben lesznek szavazókorúak”. „Persze nem politikai üzeneteket” kívánnak ilyen módon terjeszteni, csupán a brandet, a nevet – idézte Szanyit a Magyar Narancs.

Szanyiék szándékuk szerint egy „nagy sátrat” kínálnak a csalódott baloldaliaknak, akik közül sokan most akár a Fideszre, akár a Jobbikra, akár a DK-ra szavaznak éppen.