Pert nyert a Coca-Cola ellen a Hell a túlságosan hasonlító felirat ügyében
Az angolban használt kedves üdvözlés, az „XOXO” is felkerült tavaly a Coca-Cola üdítők dobozaira, emiatt perelt a Hell energiaital gyártója, és meg is nyerte azt.
A Coca-Cola az ítélet szerint megsértette a Hell jegesteamárkájának, a XIXO-nak a védjegyét, mert a felirat túlságosan hasonlít hozzá. Az amerikai háttérrel rendelkező cég ezeket a csomagolásokat már nem használja, emiatt nem tudja levenni őket a polcokról, de azt a szöveget, amelynek közzétételére a Fővárosi Ítélőtábla kötelezte, jelenleg is kinn tartja a weboldalának nyitólapján.
Nem először szállt bele a szikszói energiaital-cég az üdítőipari óriásba. A tavalyi év februárjában a PET-palackos csomagolásaikhoz kötődő kampányukért támadták őket, bár a másfél literes jegesteáinál a XIXO is alkalmaz pillepalackokat – írja a HVG.hu
Ehhez hasonló védjegyvita alakult ki a TV2 és a ViacomCBS között a TV2 Comedy neve miatt. A bíróság szerint ez nem hasonlít túlságosan egy logómódosítással a Comedy Centralra, mivel a TV2 előtagot a nézők jól be tudják azonosítani.