Vaszily Miklós és Vidus Gabriella lett a legbefolyásosabb médiaipari szereplő Magyarországon
Idén először holtverseny alakult ki a legbefolyásosabb médiaipari szereplők listájának élén: Vaszily Miklós, a TV2 igazgatósági elnöke, valamint az index.hu-t tulajdonló Indamedia Network Zrt. 50 százalékos résztulajdonosa utolérte Vidus Gabriellát, az RTL Klub vezérigazgatóját, így ketten vezetik a Marketing&Média kommunikációs szaklap rangsorát.
A lap szerkesztőségünkhöz eljuttatott közleménye szerint a listán a médiavállalatok dolgozói kerültek legnagyobb arányban a listára, azonban felhívták a figyelmet, hogy minden évben csökken ez az arány.
Kiemelték, hogy a rangsorban rekordszámú női név szerepel, összesen 17, ami kettővel több, mint a tavalyi. Idén négy hölgy debütált a toplistában: Kálmán Erika, a Mediaworks elnök-vezérigazgatója, Sásdi Helga, a Publicis Groupe Hungary ügyvezető igazgatója, Pácsonyi Daniella, a Central Médiacsoport digitális női portfólióigazgatója, az NLC főszerkesztője, valamint Jákó Eszter, az MVM kommunikációs igazgatója is idén először került fel a listára.
Az első tíz legbefolyásosabb ember a magyar médiában:
- Vidus Gabriella, az RTL Klub vezérigazgatója és Vaszily Miklós, a TV2 igazgatósági elnöke, az index.hu-t tulajdonló Indamedia Network Zrt. résztulajdonosa
- Guttengéber Csaba, az Atmedia csoport első embere
- Gulyás János, a Wavemaker Hungary ügyvezetője
- Varga Zoltán, a Central Médiacsoport tulajdonos-vezérigazgatója
- Balásy Gyula, a Lounge Group tulajdonos-ügyvezetője
- Rékasi Tibor, a Magyar Telekom vezérigazgatója
- Kolosi Péter, az RTL Magyarország vezérigazgató-helyettese és programigazgatója
- Somlói Zsolt, a Mindshare ügyvezetője
- Bíró Pál, a Google magyarországi vezetője
- Dudás Gergely, az RTL Magyarország kereskedelmi igazgatója és az R-Time ügyvezetője
(Borítókép: Vaszily Miklós 2018. április 12-én. Fotó: Balogh Zoltán / MTI)