Megváltozik az IKEA magyarországi áruházainak nyitvatartási ideje
A nyitvatartási rend módosítása mellett az IKEA kibővíti és megerősíti központi ügyfélszolgálatának funkcióit, az ott dolgozó munkatársak 8:30-tól 19:00-ig lesznek elérhetőek, olvasható a közleményben. Így az ügyfélszolgálat egy távolról működő értékesítési ponttá alakul, ahol a kapacitásbővítés miatt új munkalehetőségek is nyílnak, tájékoztatott a vállalat.
A cél, hogy jelentős mértékben szélesedjen a táveléréssel működtethető szolgáltatások köre, a vásárlók egy 24 órán át elérhető chatbot segítségét is igénybe vehessék, a tervezési szolgáltatások – például konyha- vagy hálószoba-tervezés – még több időpontban elérhetővé váljanak, továbbá erősödjön a megfelelő termékek kiválasztásában és a rendelések véglegesítésében nyújtott támogatás, sorolta az IKEA Magyarország.
Arra is lesz lehetőség, hogy a panaszkezelés során a vásárlók videóhívásban mutathassák meg a hibás terméket vagy alkatrészt a munkatársaknak, akik így azonnal lépéseket tudnak tenni a probléma megoldása érdekében, szögezte le a cég.
Mint írták, az IKEA Magyarország bővíti azokat a szolgáltatásokat, amelyek lehetővé teszik, hogy az áruházaktól távolabb élő vásárlók is könnyebben hozzájussanak a termékekhez.
Az országban több helyen működik csomagponton történő átvételi lehetőség, kisebb és nagyobb rendelésekre egyaránt, illetve a nyári időszakban a Dél-balatoni régióban két mobil átvételi pont is a vásárlók rendelkezésére áll
– áll a közlemény végén.
(Borítókép: Az IKEA egyik áruháza Budapesten 2021. szeptember 4-én. Fotó: Róka László / MTI)