Rendkívüli leállást jelentett be az egyik magyar tévé- és internetszolgáltató
A szolgáltató erről az ügyfeleknek küldött tájékoztatást, amelyben azt írták, hogy a szolgáltatások „szerdán a hajnali órákban 1:00-tól 5:30-ig nem lesznek elérhetőek. Mint írták, abban az időpontban „hálózat-karbantartási és fejlesztési munkálatokat” végeznek, emiatt jön a leállás.
Az ügyfeleiket ezzel összefüggésben arra kérték:
Amennyiben az érintett szolgáltatásokban a megjelölt időszakot követően esetlegesen hibát tapasztalna, kérjük, először szíveskedjen újraindítani hálózati (router, ONT) és médiaeszközeit (set top box).
„Amennyiben további kérdése merülne fel, vagy az eszközök újraindítását követően sem elérhetőek szolgáltatásaink, kérjük hívja a hálózaton belül díjmentesen, belföldi hálózatból pedig helyi tarifával hívható 1272-es telefonos ügyfélszolgálati számunkat, ahol kollégáink készséggel állnak rendelkezésére. Az esetleges kellemetlenségért elnézését kérjük, szíves megértését köszönjük!” – írta a DIGI a honlapján is közzétett tájékoztatóban.
(Borítókép: Róka László / MTI)