Lehalt a rendszer a kormányablakokban, sokaknak új időpont kell majd az ügyintézéshez
A szakrendszer hibája miatt a kormányablakokban és okmányirodákban a gépjárművekkel kapcsolatos ügyintézésre jelenleg nincs lehetőség – közölte a Miniszterelnökség pénteken az MTI-vel.
A rendszer üzemeltetője dolgozik a hiba elhárításán.
Az időponttal rendelkező érintett ügyfelekkel a kormányablakok új időpontot egyeztetnek
– írták.
A Miniszterelnökség az ügyfelek türelmét és megértését kéri.
A felhívás a kormányablak.hu oldalán is megtalálható. Mint írták:
A kormányhivatalok és az okmányirodák informatikai rendszereit érintő – 2023. március 7-én végrehajtott – országos átállás miatt a gépjárműügyekben átmenetileg szünetel az ügyintézés.
Hozzátették, hogy egyes ügyfélszolgálatokon okmányügyekben is előfordulhat szolgáltatáskiesés.
(Borítókép: Róka László / MTI)