![Párizs minket is várt: az Index helyszíni stábja is rácsatlakozott az olimpiára](https://kep.cdn.indexvas.hu/1/0/5747/57478/574785/57478563_4251271_8faf1cbc1b9d98fe8cf5c41d22bcb69e_wm.jpg)
Azt írták, hogy az M1-es autópálya főváros felé vezető oldalán, a 68-as kilométernél, Tata térségében új terelést alakítanak ki, a torlódás már meghaladta a húsz kilométert.
![D CIM20100703001](https://kep.cdn.indexvas.hu/1/0/5012/50125/501251/50125181_5771280faba32f80324f8d2cedd8974b_wm.jpg)
Kerülni a Nagyigmánd–Kocs–Tata–Vértesszőlős útvonalon lehet.
A komáromi szakaszon, a 123-as és a 128-as kilométer között felújítási munkák miatt forgalomkorlátozásra kell számítani.
A Budapest felé vezető oldalon a 142-es és a 123-as kilométer között szakaszos torlódás tapasztalható; aki teheti, az 1-es főúton kerüljön.
Szintén a főváros felé vezető oldalon, Hegyeshalom térségében baleset történt, ezért a 168-as kilométernél csak egy sáv járható, torlódik a forgalom.
Sokan haladnak, így torlódik a forgalom az M7-es autópálya Letenye felé vezető oldalán, Törökbálint és Martonvásár között.
Az 54-es főúton, Kecskemét térségében több jármű karambolozott. A 8-as kilométernél a teljes utat lezárták.
Az M4-es autóúton, a Budapest felé tartó oldalon, Üllő térségében, a 29-es és a 25-ös, illetve Vecsés térségében, a 24-es és a 21-es kilométer között külső sávot aszfaltozzák, a járműveket a belső sávba terelik, ami napszaktól függetlenül gyakran okoz torlódást. A felújítási munka nem érinti az M0 csomópontot, így ott zavartalan a le és a felhajtás.