Idén nem emel árat Magyarországon az Atmedia
Miközben az RTL Saleshouse már ebben az évben áremelést hajt végre, az Atmedia arról tájékoztatta ügyfeleit, hogy – bár a televíziós piacon kialakult túlkereslet őket sem kerüli el – idén még nem változtatnak az árakon.
Mint írják, a végrehajtott árszínvonal-növelésnek és a portfólió stabil nézettségének köszönhetően a túlkeresletet éves szinten kezelni tudják.
Közleményük szerint „ilyen túlkeresleti helyzetben az eddigieknél szignifikánsan magasabb, a túlkereslet mértékének megfelelő áremelés szükséges a 2024-es évre, ahogyan ez már a környező országokban is bejelentésre került. Erre a lépésre mind a szállítási biztonság, mind pedig a tartalom-előállítás színvonalának megőrzése miatt van szükség.”
Hozzáteszik azt is, hogy a hirdetők és a médiaügynökségek oldaláról gyakorlattá kell válnia mind a pontos éves vállalásoknak, beleértve a költések tervezett szezonalitását is – a várható kereslet pontosabb meghatározása érdekében, mind pedig az időben történő kampányjelentéseknek, mert ezzel segíthetnék az inventory tervezést és gazdálkodást.