15 millió forintot költött el a Megafon, hogy saját magát hirdesse
December 4-e óta hat véleményvezért és hivatalos oldalukat is hadrendbe állították a cél érdekében, a hirdetésekre elköltött összeg pedig 20 fizetett posztra volt elég. A Meta adatai szerint ezek 1,4 millió felhasználóhoz jutottak el – írja a lap.
Az egyenként minimum 175 ezer, maximum egymillió forinttal megtámogatott videókat csak az különbözteti meg egymástól, hogy más-más influenszer mondja fel, miért érdemes csatlakozni a Megafonhoz.
A „digitális szabadságharcosokat” Deák Dániel, Apáti Bence, Bohár Dániel, Filep Dávid és a Megafon egyik mémoldala, a KonVerzió próbálja meg beszippantani, más-más érvekkel. A toborzóvideók a Megafon honlapjára irányítják az érdeklődőket, ahol a személyes adatok kitöltésével, valamint önéletrajz és motivációs levél elküldésével lehet jelentkezni a képzésre.
Az ígéret szerint négy nap alatt ellátják a jelentkezőket minden olyan ismerettel, amely a közösségi médiában való érvényesüléshez szükséges: megismerhetik az online trendeket, megtanítják őket szöveget írni, kamera előtt szerepelni, videót vágni és felépíteni egy követőtábort, valamint segítenek elsajátítani a „politikai gondolkodást”.