Kiderült, mennyi pénzzel kárpótolja ügyfeleit a Vodafone

2024.01.05. 16:29
Az Economx gazdasági hírportál megkeresésére a Vodafone azt a tájékoztatást adta, hogy a keddi leállás után a cég a januári havidíjból 1000 forintot jóváír, melyet a következő számlán érvényesít.

A január 2–3. közötti időszakban a Vodafone TV szolgáltatásban bekövetkezett szolgáltatáskimaradás kompenzációjaként a Vodafone Magyarország az érintett ügyfelek januári havidíjából 1000 forintot jóváír, melyet a következő számlán érvényesít – írja az Economx

A szolgáltató a lapot arról is tájékoztatta, hogy az érintett ügyfeleket SMS-ben és számlalevelekben tájékoztatják a jóváírás részleteiről.

Az év második napján országszerte probléma volt a telekomos és vodafone-os hálózatokkal. A felhasználók sem internetezni, sem telefonálni, sem tévét nézni nem tudtak hosszú órákon keresztül. Egyes háztartásokban még másnap is akadoztak a fentebb említett szolgáltatások.

A Vodafone közölte, hogy a Magyar Telekom Cloud & DataCenterben (Dataplex) bekövetkezett váratlan áramkimaradás miatt a bérelt infrastruktúrán nyújtott szolgáltatási területeken a Vodafone TV szolgáltatások helyreállítási ideje közel 24 órára nyúlt, amelynek oka a hirtelen áramkimaradás okozta, egymástól függetlenül jelentkező hibák feltárása és megoldása volt.

De nem csak a telefonos hálózatok, több kormányzati hírportál sem volt elérhető az érintett időszakban, így többek között a Magyar Nemzet, az Origo és a Mandiner olvasói sem érték el kedvenc hírportáljukat hosszú órákra. A vármegyei lapok sem töltöttek be sokáig.