Elindult az E-felvételi ügyintézési időszaka
A jelentkezői adatok és helyek már szerkeszthetők, április közepétől pedig a hiányzó dokumentumok pótlására is lehetőség lesz, majd az egyes jelentkezési helyeken számított pontszámokat is meg lehet nézni az alkalmazásban – tájékoztatta kedden az MTI-t az Oktatási Hivatal.
A jelentkezési sorrend módosítására az eljárásban egyetlen alkalommal van lehetőség az E-felvételi Sorrendmódosítás menüpontjában. A jelentkezési hely szerinti telephely is módosítható, ha az intézmény, szak, képzési szint és munkarend azonos, illetve ha egy jelentkezési helynek csak az egyik finanszírozási formáját jelölte meg a felvételiző, utólag felveheti annak másik módját is.
A jelentkezés óta megszerzett és a pontszámításhoz nélkülözhetetlen vagy többletpontokat igazoló dokumentumok pótlására előreláthatóan április második felétől lesz lehetőség.
A felsőoktatási felvételi eljárásban dokumentum kizárólag elektronikusan, az E-felvételiben nyújtható be.
A fontos információt tartalmazó üzenetek – ilyen például a hiánypótlási felszólítás – az E-felvételi Hivatalos iratok menüpontjába érkeznek, amelyekről a központi felvételi nyilvántartásban szereplő e-mail-postafiókokba is érkezik értesítés.
A ponthatárok és a felvételi eredmények kihirdetése 2024. július 24-én várható.