- Belföld
- építészet
- konferencia
- évosz
- építési vállalkozók országos szakszövetsége
- építési és közlekedési minisztérium
- marketing
- kommunikáció
Sebességet vált az építőipar ezen a területen
További Belföld cikkek
- Átkot és rontást is levesznek, de füvesasszony is lesz a Miniszterelnökség által támogatott sámánfesztiválton
- A Hős utcai gettónak már a megépítése sem volt jó ötlet, most felszámolják
- „Ennek k..va nagy következményei lesznek, ebből elég volt” – újabb hangfelvétel került ki Magyar Péterről
- Csaknem húsz éve az Alkotmánybíróság dobta le a „választási atombombát”
- Rogán Antal: Megpróbálunk rendet vágni, de teljes felelősséget nem vállalunk
Kincses Péter, az ÉVOSZ (Építési Vállalkozók Országos Szakszövetsége) Médiatagozatának – aki egyben a rendezvény – elnöke elmondta, hogy rendkívüli érdeklődés övezte a kezdeményezést, ugyanis a helyek mindössze egyetlen hét alatt elfogytak. A konferenciát március 27-én tartották Bükfürdőn, a Greenfield Hotelben, és a célja az volt, hogy megerősítse a kapcsolatokat az iparági kommunikációs szakemberek között és létrehozzanak egy olyan tudásbázist, amelyet a jövőben folyamatosan fejleszthetnek és bővíthetnek.
Krakkó Ákos minisztériumi sajtófőnök nyitotta meg a rendezvényt, aki elmondta, hogy az Építési és Közlekedési Minisztérium „által megalkotott állami beruházások rendjéről szóló törvény a szakma megkérdezésével készült”. Továbbá kulcsfontosságúnak tartja, hogy a hazai építőipar legjelesebb képviselőinek kommunikációs szakembereivel folyamatos kapcsolatban maradjanak.
A Magyar Építők beszámolója szerint a platform európai kiterjesztéséről, a Building Connectionsről Oltyán József alapító beszélt.
A többnyelvű, SEO-optimalizált, reszponzív, automatizált építőipari hírportál, melyet az élet és a tudomány hívott életre, lehetőséget ad arra, hogy Európa-szerte népszerűsítse az elsősorban magyar építőipari projekteket, vállalatokat, és elősegítse azoknak jó megítélését
– mondta. „A weboldal bármelyik európai országban 17 nyelvre képes fordítani a megjelent tartalmakat, Romániában és Lengyelországban sikeres pilot projektekkel tesztelték a programot” – tette hozzá.
Balla Attila a Tengr.ai mesterséges képalkotó szoftver működéséről tartott előadást. Kifejtette, hogy a generatív AI-technológia az utóbbi években új technikából átlépett általános eszköz kategóriába, amely jól mutatja a fejlődést. Elmondta, hogy programjuk hetek munkáját képes egy nap alatt elvégezni egy jól megírt szkript alapján, és a realisztikus képek és videók létrehozásához 9,5 milliárd képadatbázisból dolgozik.
A program jelenleg havi több mint 4,5 millió képet generál, ami megmutatja, hogy az AI képességei milyen jelentős mértékben teszik hatékonnyá a marketinget, illetve milyen mértékben alakítják át a kreatív iparágakat
– mondta zárásként.
A legfontosabb az egyensúly
Markovich Béla, a Mapei Kft. ügyvezetője és Barabás Árpád, a Barabás Téglakő Kft. tulajdonos-ügyvezetője a TikTok-használatról beszéltek előadásukban, hogy az ágazatnak helye van a platformon, és az eredmények is nagyon jók. Mivel jelenleg még csak néhány építőipari cég képviselteti magát a TikTokon, arra biztatta a jelenlévőket, hogy kezdjék el használni az applikációt.
Semperger Attila, a Valueteam alapító-ügyvezetője a hatékonyságfejlesztő szervezeti trendekről beszélt. Véleménye szerint a legfontosabb az egyensúly, amely segít az erőforrások hatékonyabb felhasználásában, a vállalaton belüli kommunikációban, és erősíti a vállalati kohéziót.
Pécsi Norbert, a Magyar Közút kommunikációs vezetője szerint az iparági beruházások jelentős mértékben érintik a társadalmat és a közvéleményt, így megfelelő kommunikációval a sikerek és eredmények a kirakatban tarthatók, ezek pedig újabb üzleti lehetőséget jelentenek a cégek számára. Ugyanakkor a másik oldalon segít megelőzni vagy kezelni az esetleges kritikákat, konfliktusokat és azok negatív hatásait. Kiemelte, hogy a hitelesség erősítése érdekében mindig kell, illetve illik válaszolni a sajtómegkeresésekre.
Az előadások után egy kerekasztal-beszélgetésnél a résztvevők megvitatták a tapasztalataikat és kérdéseiket. Egyetértettek abban, hogy az építőiparban a kommunikáció fontosabb, mint valaha, hiszen a szűkülő piacon a brandépítés és a marketing olyan lehetőségek, amelyekkel élni kell, ha talpon akar maradni egy cég.