Zsozéatya ajánlásával indul hódító útjára az új magyar felvágott
Így született meg közkívánatra a Zsárizsi, amely egy limitált kiadású sertéspárizsi. Látszólag ugyanolyan „Made in Bicske” sertéstermékről van szó, mint a többi, amit a polcokon találni, azonban mégis más – derült ki az áruházlánc sajtóközleményéből.
A Zsárizsi a demokrácia jelképe, a kommentszekció győzelme. Különleges története tavasszal kezdődött, amikor a cég vendégül látta Zsozéatyát a bicskei húsüzemben, hogy a fiatalok által szentként tisztelt véleményvezér élőben láthassa a precíz és tiszta munkát, ahogyan a friss húsok, illetve a szalámik, párizsik is készülnek.
A vizit extra jóra sikerült, Zsozéatya videóit sok százezren látták, de azért megkapta a magáét a követőitől: ha már ennyire közel került a piacvezető húsüzemhez, miért nem gyárt saját párizsit?
Mi pedig értjük a poént, így piacra dobtunk egy új, előrecsomagolt párizsit »Zsozéatya ajánlásával«. Ez is ugyanolyan magas minőséget képvisel, mint más termékeink, amelyek a Regnum húsüzemből kerülnek a polcokra, de a csomagolása jelentősen eltér a megszokottól. Bízunk benne, hogy sok mosolyt tudunk a vásárlók arcára csalni
– mondta Németh Károly, a cég magyarországi marketingvezetője.
A glutén-, szója- és laktózmentes Zsárizsit egyelőre 100 grammos kiszerelésben lehet megvásárolni, és 20 ezer darab készült belőle.