Összeállt a foodora és a Spotify
A foodora vezető gyorskereskedelmi platform együttműködést kötött a Spotifyjal, a világ legnépszerűbb zenei előfizetési szolgáltatásával, hogy jelenlegi és új foodora PRO ügyfelei számára hozzáférést kínáljon a Spotify Premium szolgáltatáshoz minden európai piacán, beleértve Magyarországot is – áll a foodora közleményében.
A partnerség keretében a foodorások a Spotify Premium négy hónapos ingyenes próbaverziójához férhetnek hozzá. Az ajánlat minden foodora PRO tag számára elérhető, aki korábban még nem iratkozott fel a Spotify Premiumra.
Mint írják, az új partnerséggel a foodora célja, hogy gazdagítsa előfizetési modellje, a foodora PRO kínálatát. Hangsúlyozzák, hogy ez a legelső partnerség, amelyet a foodora PRO ügyfelei számára indítottak Magyarországon.
Ez az első alkalom, hogy a foodora ilyen jellegű partnerséget kötött PRO ügyfelei számára – egy stratégiai mérföldkő az ügyfélélmény folyamatos javítása és a foodora PRO által kínált kedvezmények bővítése felé. Az együttműködésünk a Spotifyjal nagy előnyökkel jár a foodora-felhasználók számára, és előkészíti az utat a jövőbeli hasonló partnerségek előtt
– mondta Szauter Zsolt, a foodora marketingigazgatója.
A közlemény szerint a foodora e-mailben küldi el a PRO felhasználóknak az ajánlat beváltásához szükséges információkat, beleértve a Spotify nyitóoldalára mutató linket, ahol feliratkozhat az ingyenes próbaverzióra.
A foodora PRO a foodora előfizetési programja, amely lehetővé teszi a felhasználók számára a folyamatosan kedvezményes, sok esetben ingyenes házhoz szállítást, és exkluzív kedvezményeket biztosít az éttermi, élelmiszer- és kiskereskedelmi partnerek kínálatához. A foodora és a Spotify közötti együttműködés kibővíti az új és a meglévő foodora PRO felhasználók kedvezményeit, akik a Spotify Premium próbaidőszaka alatt hirdetések nélkül hallgathatják a Spotify több mint 100 millió zeneszámot tartalmazó katalógusát, 6 millió podcastjét és 350.000 hangoskönyvét.