A MOHU szóvivője szerint ők nem hibásak azért, mert a gépek nem működnek

2024.08.03. 22:02
Az Inforádiónak nyilatkozott Ozoli Gábor a MOHU szóvivője. Ozoli Gábor elismerte, hogy újra kell tervezni a visszaváltás logisztikáját, de szerinte az esetek többségében nem ők a hibásak a nem működő automatákért.

A MOHU számára kiemelten fontos, hogy az automaták környéke tiszta legyen, és azokat megfelelően üzemeltessék – emelte ki Ozoli Gábor. Az üzleteknek üzemeltetési díjat fizetnek, ezért ha gond adódik a gépekkel, akkor az üzlet munkatársainak kell szólni.

Hozzátette, hogy a legtöbb esetben nagyon egyszerűen orvosolhatóak az előforduló problémák. Állítása szerint a boltok még ismerkednek a rendszerrel, ezért előfordultak olyanok is, hogy nem ürítették ki, vagy nem helyezték áram alá a gépeket.

Az automaták jelzik, ha megteltek és az üzletek dolgozóinak lenne feladata üríteni azokat. A boltoknak érdekük, hogy működjenek az automaták, mert a legtöbben helyben vásárolják le a visszaváltáskor kapott összeget, ezzel növelve a forgalmukat.

Naponta 3,5 millió visszaváltás van, és ez még tovább fog nőni.

Vannak olyan üzletek, ahol az előzetes becslésekhez képest jóval magasabb a visszaváltások száma. A szóvivő szerint a MOHU logisztikájának ehhez alkalmazkodnia kell,

biztosan lesz olyan bolt ahova újabb automatákat helyezünk ki

– emelte ki Ozoli Gábor.

Arról viszont nem nyilatkozott, hogy az üzemeltetési díj emelésével jobban motiválhatná az üzleteket annak érdekében, hogy zökkenőmentes legyen a visszaváltás – közölte az infostart.