A főpolgármester a sajtótájékoztatón beszélt arról is, hogy szombaton milyen javaslatokkal áll elő a főváros a kormánnyal való tárgyalásokon. Több javaslattal ülnek a tárgyalóasztalhoz: az egyik elképzelés szerint a személyi jövedelemadó nagyobb hányada maradna helyben, másik eshetőség, hogy a MÁV-hoz hasonlóan a BKV is kaphat jövedékiadó-kedvezményt, ahogy az a MÁV-nál már gyakorlat. Megoldást jelenthetne az is, hogyha kevesebb közterhet kellene a BKV-nak fizetnie, jelenleg ugyanis 49 milliárd forintos az éves állami támogatása, de ugyanennyit el is visznek az adók és járulékok.
Demszky szerint további megoldandó kérdés az agglomerációba közlekedő járatok problémája, mert Budaörsöt, Budakeszit és Törökbálintot leszámítva semelyik agglomerációs település nem járul hozzá a BKV költségeihez, ami évente 4 milliárd forintos veszteséget eredményez.
Hiába állt a megállóban? Órákat szobrozott a peronon? Benzingőzben gyalogolt a munkahelyére? Lógott a suliból? Írja meg, hogyan érintette a sztrájk, küldjön fotót, videót!
A rendőrség a BKV-sztrájk ideje alatt a folyamatosan ellenőrzi a fővárosba vezető utakat és a belvárosi csomópontokat. Vigyázzák többek között a Szentendrei utat, a Váci utat, az M3 autópálya bevezető szakaszát, a Kerepesi utat, a Ferihegyi gyorsforgalmi utat, a Nagykőrösi utat, a 6-os főút bevezető szakaszát, az M1-M7 autópálya bevezető szakaszát, a Szilágyi Erzsébet fasort, a BAH csomópontot, az Erzsébet-hidat, és még rengeteg belvárosi csomópontot. A rendőrség a KRESZ-szabályok fokozott betartására, körültekintő vezetésre kéri az autósokat.