Már több mint 15 ezren osztották meg annak a felháborodott utasnak a Facebook-bejegyzését, aki azt állítja: vasárnap a 95-ös busz sofőrje lezavarta őt a járműről feleségével és babakocsiban utazó gyerekével együtt. Az utas szerint a sofőr haragját az váltotta ki, hogy túl nagy címletű pénzzel akart fizetni.
Mint írja, a sofőr már akkor agresszíven viselkedett, amikor a babakocsival a középső ajtón szálltak fel,
kiabálva nekünk támadt, hogy menjünk előre jegyet venni. Én előre is mentem megmutatni a bérletemet és venni egy jegyet a páromnak. Miután közöltem, hogy "nagy pénz" van nálam, felháborodva közölte, hogy takarodjunk le a buszról. A párom a kiabálás hallatára megpróbálta letenni a babakocsit, ami egyedül nem egyszerű. A babakocsi kereke beszorult a busz és a patka közé, majd kiesett. Ezután a sofőr készségesen áthajtott az amúgy nem olcsó babakocsi kerekén. Ezzel eléggé megnehezítve a hazajutásunkat.
Az utas a bejegyzés végén megjegyzi, hogy az eset miatt akár a gyereknek is baja történhetett volna, ezért addig nem nyugszanak, amíg a sofőr a BKV-nál dolgozik.
Megkerestük a BKV sajtóosztályát, hogy tudnak-e az esetről, kérdésünkre közölték, hogy
az ügy kivizsgálása folyamatban van, ennek lezárultával tudunk csak konkrét válaszokat adni. A járművezető meghallgatása a mai napon megtörténik.
Délután a BKK is reagált megkeresésünkre, ők azt írták, hogy "ha a leírtak igazak, az természetesen nem maradhat következmények nélkül. Fontos ugyanakkor hozzátennünk, hogy az utóbbi időben számos hasonló, blogbejegyzésekből indult, és aztán a sajtóban széles körben megjelent panaszról derült ki végül, hogy valótlanul vádolta kollégáinkat".
Ugyanakkor arra kérik az utasokat, hogy ha szemtanúi voltak az esetnek, akkor jelentkezzenek a bkk@bkk.hu mailcímen.