A főpolgármester az önkormányzati ciklus első két évét értékelve elmondta, hogy elkészült a 2-es metró felújítása, az M0-s keleti szektora és a Megyeri híd (ez utóbbi kettő nem fővárosi forrásból).
Készül a 4-es metró, amit elmondása szerint 2011-ben át is adnak az utasoknak. A hitelválság miatt viszont elmaradhatnak beruházások. Elmondása szerint a legesélyesebb erre az Aquincumi híd, amelynek építésére még nem kötöttek szerződéseket.
Lesz viszont villamoshosszabbítás (1-es, 3-as), év végére járhat a villamos a Szabadság hídon (az autók majd csak májusban hajthatnak rá), és elkezdődik a Margit híd felújítása.
A budai alsó rakpart átépítéséről elmondta, hogy november elején újra használatba vehetik az autósok az Erzsébet híd – Margit híd közötti szakaszt egy sávban. Azt azonban még nem döntötték el, hogy milyen irányban lehet majd haladni rajta.
Hagyó Miklós városüzemeltetési helyettes azt emelte ki, hogy elkészült a főváros teherforgalmi stratégiája, amelynek keretében jövő év január 1-től szigorú behajtási korlátozások vonatkoznak a teherautókra. Az eredmények közé sorolta, hogy bevezették a BKV-nál az új paraméterkönyvet, valamint hogy bővült a szelektív hulladékgyűjtő rendszer.
Elhangzott, hogy a következő két év megmaradó fejlesztéseinek finanszírozására a fővárosnak még elő kell teremteni 50 milliárd forintnyi önrészt. A hiányt várhatóan a Főgáz-részvények eladásából fedezi az önkormányzat.