Még két metrót ígér a Fidesz
Ha a Fidesz alakíthat kormányt a választások után, akkor - budaörsi végállomással - megépítik a 4-es metrót, ennek befejezése után pedig azonnal megkezdik a ráckevei, a déli, a szentendrei és az északi HÉV vonalak földalatti összekötésével megvalósuló regionális vasút, az 5-ös metró megépítését. Hozzátette: egyszerre két metró építését nem bírja el a főváros, ugyanakkor arra van lehetőség, hogy uniós pénzek bevonásával rögtön a 4-es metró után megépüljön az 5-ös vonal. 2010-ig megépítik az M0-ás északi hídját, valamint megkezdik az aquincumi és az albertfalvai híd megvalósítását, de a programban szerepel egy budapesti gyaloghíd megépítése is.
Az ígéretek szerint 2010-ig megháromszorozzák a tömegközlekedési csomópontoknál az őrzött P+R parkolóhelyek számát, befejezik az M0-ás körgyűrűt, valamint a tervek között szerepel az elővárosi vasút bekapcsolása a fővárosi tömegközlekedésbe úgy, hogy egy bérlet legyen érvényes minden budapesti és a Pest megyei közlekedési hálózatra. A program szerint megkezdenék az egész Budapestet lefedő kerékpárút-hálózat kiépítését is, valamint egyetlen városüzemeltető vállalatot hoznának létre, a jelenleg széttagolt struktúra helyett, hiszen a gáz, víz, csatorna üzletág évente több mint 12 milliárd forint nyereséget jelent a privatizátorok számára és nem a fővárost gazdagítja. Demszky Gábor, Budapest főpolgármesterének vasárnapi reagálása szerint "a Fidesz Budapest-programjában van sok jó és eredeti gondolat. A probléma az, hogy ami jó belőle, az nem eredeti, ami pedig eredeti, az nem jó". A főpolgármester közleménye szerint ugyanúgy, mint 2002-ben, most is döntően a főváros hivatalos fejlesztési terveiből, a Podmaniczky Programból és a Kulturális Főváros programból ollóztak a konzervatív programírók. Ez azt mutatja, hogy ők sem tudnak jobbat készíteni.