Gál
8 °C
22 °C

Néha úgy érzed, mintha két valóság létezne?

Több infó

Támogasd a független újságírást, támogasd az Indexet!

Nincs másik olyan, nagy elérésű online közéleti médiatermék, mint az Index, amely független, kiegyensúlyozott hírszolgáltatásra és a valóság minél sokoldalúbb bemutatására törekszik. Ha azt szeretnéd, hogy még sokáig veled legyünk, akkor támogass minket!

Milyen rendszerességgel szeretnél támogatni minket?

Mekkora összeget tudsz erre szánni?

Mekkora összeget tudsz erre szánni?

A Happy End népszerűsíti az olimpiát

2002.03.02. 13:26
Több mint 280 millióért népszerűsíti az Országimázs Központ megbízásából a 2012-es olimpiai játékokat a Happy End Kft - értesült a Magyar Hírlap. A Fidesz választási kampányában is közreműködő vállalkozás 21 tévés hirdetést készített, melyek 2900 alkalommal láthatóak a tévékben március 8-áig.
A Fidesz választási kampányait szervező Happy End Kft. készíti a 2012-es olimpiát népszerűsítő kampányt a Miniszterelnöki Hivatalhoz tartozó Országimázs Központ megbízásából. A kormányzati kommunikációval havi hárommillió forintos átalánydíjjal megbízott cég több mint 280 millió forintot fordít erre a célra - értesült a Magyar Hírlap.

2900 tévéreklámmal, 108 óriásplakáttal az olimpiáért

A lap úgy tudja: február 15-e és március 8-a között zajló intenzív kampányra készült 21 reklámfilmet mintegy 2900 alkalommal adják le a televíziók. Az Országimázs Központ a Magyar Hírlapot arról tájékoztatta: a tévés kampány melélett a Mahír hirdetési felületein 108 plakáthelyen ugyancsak az olimpiát népszerűsítik.

Olyan, mint egy mosóporreklám

Az Országimázs Központ a Magyar Hírlapot arról tájékoztatta, hogy a Happy End 1999-ben közbeszerzési pályázaton nyerte el a kormányzati külső kommunikációs feladatokat, így törvényt szegnének, ha másra bíznák a munkát. A lap által megkérdezett televíziós csatornák illetékesei úgy vélték: nincs különbség egy mosópor és egy olimpiai játékokat népszerűsítő reklám között. Társadalmi célú hirdetésnek pedig csak az a közlendő tekinthető - érveltek a lapnak -, amelyben a reklámozott tárgy vagy szolgáltatás az állampolgárok számára ingyenes.

Ez az ötkarika nem az az ötkarika

A Fidesz nem kért engedélyt a Nemzetközi Olimpia Bizottságtól az olimpia jelképének használatához, mivel nem is használt azt - mondta a Magyar Hírlap érdeklődésére Deutsch Tamás ifjúsági és sportminiszter. A politikus szerint az olimpiai jelkép színe és paraméterei is kötöttek, márpedig a Fidesz által használt ötkarikai nem felel meg e szabványoknak. "Rossz az, aki rosszra gondol" - fogalmazott Deutsch Tamás.