Dabason visszaköszönt az ország imázsa
További Belföld cikkek
- Orbán Balázs szerint Magyar Péter angolnákat meghazudtoló módon igyekszik kibújni a vita alól
- Döbbenetes látvány Magyarországon, a házaktól méterekre hömpölyög a víz
- A terézvárosi Airbnb-tiltás gyorsan átragadhat a többi kerületre is
- Mol Csoport az Indexnek: van gondunk, de az árvízi helyzet nem befolyásolja a finomítókat
- Jól megverte, Bora Borán hagyta nejét, újra magyar bíróság elé áll a koreai férj
Szűcs: "Azért vannak álmaink, hogy valóra váltsuk őket" |
Újabb kampányok az országképformálásért
A Magyar Hírlap keddi száma újabb cikket közöl a Happy End Kft.-ről. A lap is megemlíti, hogy az imázspályázatban szereplő üzenetek kísértetiesen hasonlítanak a Szűcs-kampányban használtakhoz. De a pozitív üzeneteket tartalmazó kampánynak azonban még koránt sincs vége. A Happy End ugyanis a Széchenyi-terv népszerűsítésén keresztül akarja hazai imázskampányát megvalósítani, két ütemben. Az országképformálás a "Merjünk nagyok lenni!" jelszóval tavasszal kezdődne, és ősszel a "Valóra váltott álmok" szlogennnel folytatódna. Mindkét ütemben a sikeresség propagálása állna az üzenet középpontjában: "sorra szólaltatjuk meg az új Magyarország győzteseit, akik a Széchenyi-tervnek köszönhetően végre valóra válthatták álmaikat" - idézi a Magyar Hírlap a Happy End pályázatát.