További Belföld cikkek
-
Augusztustól 47 kastély veszítheti el köztulajdon jellegét
- Megvan Orbán Viktor békemissziójának következő állomása
- Ötven új csuklós autóbusz érkezik Budapestre jövőre
- Nyilvánosságra hozták több EP-képviselő levelét, ritkán mennek neki így Magyarországnak
- Pillanatok alatt, 140 kilométer hosszan szakadt le az ég az országban
Láb, ami nem véres, hanem szép
![]() |
Tóth István Zoltán, az Országimázs Központ vezetője szerdai sajtótájékoztatóján úgy vélekedett, negatív kampányra negatívan válaszolni nem lehet, ennek szellemében készült el Káel Csaba, a miniszterelnök útifilmjeit készítő Ezüsthajó Kft. vezetőjének újabb, ezúttal rövidre sikeredett filmje. A négy tévécsatornán összesen 36 alkalommal vetítik le a filmeket három napon át. Tóth azt nem tudta megválaszolni, milyen konkrét károkat okozott hazánknak az AI kampánya, mert nem készültek ezzel kapcsolatos vizsgálatok, egy korábbi kutatásra hivatkozva viszont azt mondta: alapvetően pozitív kép él a szlovénekben Magyarországról.
Ezt a kampányt már a milliárdos keretből finanszírozták
A Happy End Kft. legutóbbi pályázatával kapcsolatos kérdések elhangzásakor a sajtótájékoztatót Kertész Viktória sajtófőnök berekesztette. Tóth a tájékoztató után újságírói kérdésekre közölte, a 23 millió forintba kerülő akciót a Happy End 4,2 milliárdos országimázs keretéből finanszírozzák már. Az összeg felét itthon, a másik felét külföldön kívánják elkölteni. A különféle reklámokra idén és jövőre is 2,1 milliárd forintot fordíthat a Fidesz kampányait szervező Happy End. Tóth megerősítette, hogy a nyilvánosságra került jelmondatokat fogják felhasználni a májusban kezdődő kampányban. Amint arról a Magyar Hírlap beszámolt, a Széchenyi-terv népszerűsítése a "Merjünk nagyok lenni!" szlogennel kezdődik, a kampány következő szakaszának fő üzenete a "Valóra váltott álmok". Az itthoni kampány ebben a részében PR-riportokkal mutatják be a Széchenyi-terv győzteseit, akik ennek segítségével "válthatták valóra álmaikat". Szerepel még egy kampány szlogen ez 2002-ben lenne a fő mondandó: "Magyarország, amit a szívedbe rejtesz".
A kampány kiváló!
Tóh István Zoltán szerint a Happy End Kft. pályázata szakmailag kiváló, s nem érti, kik lehetnek azok a reklámszakemberek, akik silánynak tartják a pályamunkát. Szerinte nem készítik elő a Fidesz választási kampányát tevékenységükkel, s nem tartja összeegyeztethetetlennek, hogy a Fidesz kampányát szervező Happy End Kft. egyúttal közbeszerzési pályázatok nyertese. Tóth úgy véli, régi kifejezés az álom szó, és nem gyakran előfordul a reklámokban is, például így "Telkek álom áron". Tóth elismételte Szűcs Lajos dabasi képviselőjelölt nyilatkozatát, hogy a frissen megválasztott képviselő édesapjától "örökölte" szlogenjét, ami viszont egybecsengett az állami ünnepségek jelszavaival, illetve a miniszterelnök felszólalásaival.