Családi pótlék és béremelés a következő hirdetésekben
Gál J. Zoltán kormányszóvivő |
Átlátható lesz a kommunikácós költségvetés
A kormányszóvivő arra a felvetésre, hogy korábban bírálták az Orbán-kormányt a hirdetésekre fordított kiadásaik miatt, úgy reagált: a mostani szerény költségvetésű reklámkampánnyal a Parlament azon döntéseit igyekeznek megismertetni, amiket a Fidesz is megszavazott. Gál J. Zoltán felhívta a figyelmet arra is, hogy "az új kormány elkötelezte magát az átlátható közpénzfelhasználás mellett, így nem lesz titok, hogy konkrétan mi mennyibe került".
Az előző ciklusban egyébként a Fidesz-kormány arra hivatkozva tett közzé "Országgyűlési Beszámoló" címmel egészoldalas hirdetéseket a lapokban, hogy a kabinet tevékenységét értékelő parlamenti vitanapon elhangzottakat nem lehetősége, hanem kötelessége megismertetnie az országgal. Akkor a szocialisták közpénzherdálásnak minősítették a hirdetéseket, igaz az akkori reklámok megjelenésenként 29 millió forintba kerültek.