További Belföld cikkek
A reklám az M1, M7 és az M3-as mentén jól fogható kereskedelmi rádiókban, a győri BMC, a veszprémi Jam, a székesfehérvári Fehérvár, továbbá a gyöngyösi Dió és a tatabányai Radír Rádióban hallható. A fővárosban csak az alacsony hallgatottságú, MIÉP-közeli Pannon Rádiót és a ifjúsági és sportminiszter testvére, Deutsch Péter által vezetett Híd Rádió tulajdonában lévő Rádió Bridge-t találták meg a készítők.
A spotban először az M7-es jelenlegi, jellegzetes dübörgése hangzik fel, a frappáns "ilyen volt" felvezetéssel. Ezután egy versenyautó süvít el, sztereóban, "ilyen lesz" - megjegyzéssel. Végül az autósok türelmét kérik a felújítás idejére, ám, hogy kik, azt a reklámban homály fedi.
Naponta hatszor játszák le a szerkesztőségek a spotot - nyilatkozta az Indexnek Béni Gyöngyi az Állami Autópályakezelő Rt. kommunikációs vezetője. - Tudjuk, hogy az autósok általában sokat hallgatnak rádiót, így ezt a formát találtuk a legcélszerűbbnek ahhoz, hogy a sokszor ideges kocsizók türelemre intsük. Ez a hangeffekt két-három hete megy, s várhatóan még ebben a hónapban, esetleg egész nyáron hallható lesz. Ez egy kommunikációs stratégia része, amelyet az átépítésben részt vevő cégek szerkesztőbizottsága talált ki. A M7-es átépítéséről szóló tájékoztatókat azonban folyamatosan aktualizálják.
A kommunikációs stratégia költségeiről, így a rádióreklámokra fordított összegről sem nyilatkoznak az érintettek.