További Belföld cikkek
- Karácsony Gergely megnevezte, kiket javasol helyetteseinek
- Ködös, esős idővel indul a hét, majd csak hétvégén lélegezhetünk fel
- Schmidt Mária rendet tesz a Világrendetlenségben
- Tisza Párt: amíg ez meg nem történik, addig nem döntünk a főpolgármester-helyettesekről
- Autót, pálinkát és még egy grillsütőt loptak, de nem jutottak messzire a gyöngyösi betörők
Arc
Ebből a fajtából csak Düsseldorf kapott, más város nem. Az Index fórumon szerveződött VEKE szóvivője elmondta, hogy az R100 lényegesen eltér a többi Combinotól, főként elejének kialakításában, így az összes többi változat design megoldásait nem lehet átvenni. A szakember szerint ettől függetlenül lehet teljesen új "arcot" is tervezni a járműnek.
Az egyesület szerint így fest majd a Combino Budapest |
A jármű elején található kiskerekű futó forgóvázat, amely ennek a villamosnak a különlegessége, "szoknyával" takarták. Az egyesület készített egy ábrát: szerintük hogyan is nézne ki egy színhű és budapesti hangulatú járgány, a hasonló kialakítású Kisföldalatti mintájára.
Budapesti speckó
Az R100-as utasforgalmi szempontból talán a legjobb megoldás, ami a Nagykörútra elképzelhető - mondta Dorner Lajos. A Nagykörút a világ legforgalmasabb villamospályája, hasonló utasforgalomnál - amennyiben ez technikailag lehetséges - metróval váltják ki a villamost. A másik sajátosság, hogy a Nagykörúton a járművek elején és végén száll fel a legtöbb utas. Emiatt a Siemens, és más gyártók legtöbb modellje nem lett volna jó választás, ugyanis elől nincs, vagy - mint az galériánk képein is látható - csak egy szimpla ajtajuk van.
A franciák villamosa is jó
|