A hölgy állítását alátámaszthatja, hogy a kamion vezetője az újabb kihallgatások során is azt állította: nem emlékszik arra, hogyan került elé a Trabant. Ugyanakkor a sofőr nem állította, hogy elaludt volna. A tachográf (a menet- és állásidőt rögzítő berendezés) részletes elemzése még folyik, így egyelőre nem tudni, hogy a sofőr betartotta-e a kötelezően előírt pihenőidőt.
A gyorshajtás ténye egyértelmű már az elsődleges szakértői vizsgálatok után is: a megengedett 40 km/óra helyett mintegy 84 km/óra sebességgel haladt a kamion, amikor a Trabantba csapódott - tette hozzá Kaszás Ottó. A kamion vezetője azonban azt állítja, ennél jóval alacsonyabb sebességgel haladt.
A november 20-i rétsági rétségi balesetnek öt halálos áldozata volt, és többen súlyosan megsérültek. A kamion először egy szabályosan közlekedő Trabantba rohant bele, majd az út túloldalán a megállóban álló távolsági busznak ütközött Rétság központjában. A kamion vezetőjét azonnal letartóztatta a rendőrség.