Shane Tusup ismét új vizekre evez
Az edző az üzleti életben is meg akarta vetni a lábát. A A törökbálinti bevásárlóközpontban található autómosó ugyanis alig több mint egy hónapot ért meg.
Ez indítja el az új Black Diamond Luxury Lifestyle márkánkat. Egy márka, ami átlép több iparágba
– mondta a megnyitón Tusup, aki az Árpád hídnál is nyitott egy autómosót.
„Az üzleti életben már csak úgy működnek a dolgok, hogy van, amikor az embernek át kell gondolnia, hogy az adott lehetőséggel él-e vagy sem. A törökbálinti autómosó és az étterem egy két részből álló csomag lett volna, az egyiket a másik nélkül nem volt érdemes működtetni, de ezzel semmi gond nincs, az ember ilyenkor új vizekre evez” – mondta a Blikknek Shane Tusup.
Elmondása szerint áprilisban megnyitotta az Agora irodaházban a második autómosóját, ami – mint mondta – felkapott lett, beváltotta a hozzá fűzött reményeit. Hozzátette: „A lounge étterem ötletét sem vetettem el, ha megtalálom a megfelelő helyet, megnyílik. Amire most nagyon büszke vagyok és hatalmas elismerés számomra, az a saját ginmárkám, amellyel aranyérmes lettem a Global Gin Masters nemzetközi versenyen London Dry kategóriában, illetve második lettem az Ultra Prémium kategóriában. Ezzel a márkával hamarosan a nemzetközi piacra is betörünk” – magyarázta.