A színház szeretetéről beszélt a Harry Potter sztárja
További FOMO cikkek
- Brasch Bencét elpáholták, a legendát kiütötték, Istenes a mennybe ment
- Jeff Bezos teljesen kiborult, mert azt terjesztették, hogy már a napokban feleségül veszi menyasszonyát
- Beadta a derekát Vilmos herceg, megszüntetik a feudális előjogokat Cornwallban
- Blake Lively szexuális zaklatással vádolta meg a Velünk véget ér rendezőjét
- Térkép helyett katalógus: így lett az IKEA bútoraiból túraútvonal
Harry Potter és Dumbledore a Roxfort Boszorkány- és Varázslóképző Iskolában a két jelenet között nem mentek bele túlságosan a színpadi színjátszás művészetébe. Bár a hat Harry Potter-filmek forgatása alatt rengeteg időt töltöttek együtt, Radcliffe szerint ő és a néhai Sir Michael Gambon sosem beszéltek közös színházszeretetükről – írja a Variety.
Az volt a csodálatos Michaelben, hogy nem volt olyan színész, akivel a színészetről beszélgettünk volna
– mondta Radcliffe Michael Gambonról, akit a fiatalabb generációk leginkább a Harry Potter-filmek Albus Dumbledore igazgatójaként ismertek, és aki a múlt héten, 82 éves korában hunyt el. „Az igazi szenvedélye a 19. századi olasz párbajpisztolyok restaurálása volt” – fedte fel a néhai színész titkát Daniel Radcliffe.
Radcliffe azonban úgy vélte, volt módszer az idősebbik fiú sprőd hozzáállása mögött, és megjegyezte, hogy Gambon egészen addig szórakozott a gyerekszínészekkel a forgatáson, amíg a rendező nem mondta, hogy „felvétel”.
Vernon bácsival amilyen rossz kapcsolata volt a filmvásznon, annyira volt jó a való életben
A színház azonban népszerű beszédtéma volt egy másik Harry Potter társával, Richard Griffithsszel, alias Vernon Dursley bácsival. Ők ketten az Equus 2007-es Broadway felújításában osztoztak a színpadon.
Radcliffe elmondta, hogy sokat tanult abból, ahogyan Richard a színházhoz közelít, amit úgy jellemzett, hogy „a folyamatos és könyörtelen finomítás folyamata”.
Soha nem vagy kész. Az utolsó előadásodnak a legjobbnak kell lennie
– fogalmazott.
A színház akkor jó, ha igazán szereted
Radcliffe számára ez világossá vált, miközben olyan színházi veteránokkal dolgozott együtt, mint Groff és Mendez, Stephen Sondheim: Merrily We Roll Along című darabjának felújításán.
„Mindannyian elég fiatalon kezdtük. Nem csinálod ezt ilyen sokáig, hacsak nem szereted igazán csinálni” – mondta Radcliffe.
A filmforgatásokra belopakodhat egyfajta fásultság, de nem kell titkolnom, mennyire szeretek veletek dolgozni
– emelte ki.