David Beckham egy év alatt több mint megkétszerezte a bevételét
További FOMO cikkek
- Medveczky Ilona a Barcelona futballistájáról: Azt hittem, belehalok, akkora volt a férfiassága
- Nehéz időszakáról vallott Balogh Levente: A Blaha Lujza téren omlottam össze, szerencsére a mentők hamar kiértek
- Ő lett Katalin hercegné jobbkeze
- Megszólalt régi barátja Andrei Mangráról: Nem ugyanaz, lelki és mentális problémákkal küzd
- Budapest is szerepel a legszebb és legolcsóbb karácsonyi vásárok listáján
Victoria és David Beckham a legkevésbé sem a feltűnésre törekvő hírességek közé tartoznak, így viszonylag keveset is tudunk arról, milyen családnak számítanak ők. Legutóbb fiuk, Brooklyn Beckham esküvője kapcsán szóltak róluk a hírek, illetve kisebb perpatvarral járt a Beckham című netflixes sorozat, amelyben a közvéleményt már régóta foglalkoztató egyes kényes kérdéseket is megválaszoltak. A DRJB Holdings legfrissebb beszámolói szerint pedig kifejezetten sikeres évet zártak 2022-ben, amelynek csak egy részét képezte az előbbiekben említett, idén ősszel megjelent netflixes szériából befolyó összeg.
Ahogy a jelentésben áll, David Beckham cége, a Brand Beckham több mint kétszeresére növelte a profitot tavaly. Míg 2021-ben 34,2 millió fontra volt tehető a bevétel, addig a 2022-es év végére ez az összeg 72,6 millió fontra nőtt, ám igen sok sikeres üzletből tevődött össze a nagy nyereség – és tavaly először zárt profittal Victoria Beckham divatmárkája, a Victoria Beckham is.
Mint kiemelik, Beckham a legnagyobb bevételre különböző márkapartnerségekből és licencügyletekből tett szert, mint például a Maseratival kötött együttműködés. Mindemellett busásan megfizették azért, hogy elvállalja a katari világbajnokság nagyköveti szerepét, amelyért összesen 10 millió fontot zsebelt be. A beszámolóban kifejtik, hogy az elszámolások között szerepelt a Studio 99 nevezetű cég is, amely a Beckham című dokumentumfilmet készítette a Netflixnek. Úgy tudni, körülbelül 16 millió fontot kaphattak a produkcióért – írja a Daily Mail.
Ezenkívül pedig Beckhamék 200 millió font értékű stratégiai partnerség keretében eladták cégük 55 százalékát az amerikai Authentic Brands csoportnak. Mint ismert, az egykori focista a reklámarca a Tudor óráknak, illetve tavaly partnerségben állt még a Haig Club skót whiskymárkával is – idén tavasszal váltak el egymástól. Sőt Beckham idén szerződést írt alá a Nespressóval, illetve más üzletekben is érdekeltté vált, így könnyen meglehet, hogy az idei nyeresége még a tavalyi duplázáson is túltesz.