Nagyon bejött a TV2-nek a Házasság első látásra, az RTL-t a cápái húzzák
További FOMO cikkek
- Beadta a derekát Vilmos herceg, megszüntetik a feudális előjogokat Cornwallban
- Blake Lively szexuális zaklatással vádolta meg a Velünk véget ér rendezőjét
- Térkép helyett katalógus: így lett az IKEA bútoraiból túraútvonal
- A vidéki élet olyan kihívásokat gördített Árpa Attiláék elé, amilyenekre maguk sem számítottak
- Bódi Guszti Thaiföldről bejelentkezve köszönte meg, hogy díjat kapott Orbán Viktortól
Mindent vitt a Házasság első látásra, kezdi közleményét a TV2. A csatorna összesítése szerint áprilisban a nézettségi toplisták első tíz helyén mindhárom kiemelt korcsoportban a műsor egyes epizódjai állnak. A március 18-án debütált műsor 1. évadának összes epizódja nyerte az idősávját a fő konkurenssel szemben, a teljes lakosság körében átlagosan közel 830 ezren kísérték figyelemmel, amihez 20,5 százalékos nézői részesedés párosult. Ez azt jelenti, hogy minden ötödik tévénéző a párkereső műsort választotta kora esti szórakozásnak.
Jól ment a csatorna egy másik műsora, a Hazatalálsz második évada is. A szórakoztató műsor szintén márciusban kezdődött, és átlagosan mindhárom kiemelt korcsoportban idősávja legnézettebb műsora lett a záróévad. A teljes lakosság körében több mint 450 ezres átlag nézőszámmal futott, amihez 13,1 százalék közönségarány párosult.
A főműsoridős Tények és Tények Plusz a teljes lakosság körében nyerte az idősávját áprilisban, míg a Mokka és Mokkacino idősávjuk legnézettebb műsorai havi és éves szinten is, mindhárom kiemelt korcsoportban, a TV2 közleménye szerint.
Mindent vittek a rendőrök és a cápák
Áprilisban A renitens összes része piacvezető volt az idősávjában a 18–49-es korosztályban, a Cápák között nyitóepizódja pedig a hónap legmagasabb RTL-es nézettségét hozta, írja havi összesítésében az RTL. A közlemény szerint a kábelportfóliók versenyét az RTL nyerte, 16,5 százalékos közönségaránnyal az RTL második generációs csatornaportfóliója volt a legnézettebb főműsoridőben a 18–49 évesek körében.
A hónap legnézettebb RTL-es műsora a 18–49 évesek körében a Cápák között nyitóepizódja volt 19,9 százalékos közönségaránnyal. A műsor népszerűsége továbbra is töretlen a fiatalok körében, a 18 – 39-es korosztályban 24,2 százalékos nézettséget produkált.
Nagy sikerrel futott A renitens című sorozat is: mindegyik alkalommal nyerte a saját idősávját. A nyolc epizódja átlagosan 17,5 százalékos közönségarányt (18–49) és 584 ezer nézőt hozott (4+). A renitens az RTL+-on is a legnézettebb tartalmak egyike volt áprilisban.
Az RTL Híradó ebben a hónapban is a legnézettebb hírműsor volt Magyarországon a 18 – 49-es korosztály körében: 20,5 százalékos átlagos közönségarányával magabiztosan nyerte a hírversenyt a csatorna adatai szerint. A Fókusz szintén jól teljesített, 14,1 százalékos átlagos közönségarányt ért el.