Visszatáncolt a Warner, ismét HBO Max-nak hívják majd a streamingplatformjukat

2025.05.15. 15:13
A vezetők a közelmúltbeli lendületre alapozzák a régi-új névváltást. A streaming óriás elnök-vezérigazgatója szerint ma már senki nem több, hanem minőségibb tartalomra vágyik, amit az HBO, mint márka garantál.

Már a bejelentés idején nagy vihart kavart, amikor az HBO Max streamingszolgáltató nevéből elhagyták a bevett márkának számító címet, és most úgy tűnik, hogy a Warner Bros. Discovery (WBD) valóban megbánta ebbéli döntését, ugyanis visszaállnak a korábbi névre – írja a Deadline.

A vezetők a közelmúltbeli lendületre alapozzák a régi-új névváltást. A szolgáltatás globális piacokat és 22 millió előfizetőt szerzett az elmúlt évben, valamint erősíteni kívánják a márka egyediségét a tartalomtengerben fuldokló nézők számára.

Ma már egyetlen fogyasztó sem mondja azt, hogy több tartalmat szeretne, a legtöbben jobb tartalmat akarnak

– mondta JB Perrette, a streaming platform elnök-vezérigazgatója. Hozzátette, hogy miközben más szolgáltatók a mennyiségi igényeket elégítik ki, a WBD egyértelműen minőségével és különleges történeteivel tűnik ki, és ezen a téren több mint 50 éve egyetlen márka sem teljesít jobban és következetesebben, mint az HBO.

A WarnerMedia-Discovery 43 milliárd dolláros fúziójának 2022 áprilisi lezárása óta, az egyesített vállalat számos lépést tett a streaming területén, amely most vált nyereségessé. A WBD által kiadott közleményt egy Jóbarátok mémmel zárják, mellyel a sorozat egyik főszereplőjének, Ross-nak a „szakításban voltunk” mondatát elevenítik fel ironikusan.