A Telekom nem bírja a rezsicsökkentést
Egyelőre folynak a tárgyalások arról, hogy a rezsicsökkentés után a Magyar Telekom Nyrt. milyen feltételekkel nyújthat energiaszolgáltatást − mondta a Napi Gazdaságnak Christopher Mattheisen elnök-vezérigazgató, aki szerint az egyeztetések arról szólnak, hogy a vállalat milyen diszkontot kaphat az árcsökkentés kompenzálására.
A társaság energiaszolgáltatását igénybe vevő 150 ezer ügyfél többsége az egyetemes szolgáltatásba tartozik, amennyiben azonban nem sikerül kedvező feltételeket elérni, a vállalat kivonul a lakossági szolgáltatásból, vállalati ügyfeleinek azonban ezután is értékesít majd energiát, ami önmagában több milliárd forint árbevételt jelent.
A nagyvállalati ügyfélkört az új arculat bevezetése sem érinti, a vállalat ugyanis márkastruktúrája egységesítése jegyében a "T" márkával párhuzamosan új arculatot vesz fel, ebben a magenta mellett más színek is megjelennek. A Telekom márkanevet a cég a jövőben minden lakossági, illetve a kkv-szektornak kínált szolgáltatására kiterjeszti (idővel tehát kikopik a T-Home és a T-Mobile). A nagyvállalatoknak a T-Systems Magyarország Zrt. továbbra is saját márkaneve alatt nyújt szolgáltatásokat.