A Magyar Nemzet információi szerint a MÁVAUT-koncepció alapján hamarosan összevonhatják a MÁV-csoportot a Volán-vállalatokkal. A terv nagyon hasonlít a 2010-ben bejelentett nemzeti közlekedési holding tervére, a cél az lenne, hogy ne legyenek párhuzamosan közlekedő busz- és vonatjáratok, és megvalósuljon a vasúti közlekedés elsőbbsége.
A MÁV-Start és a 19 helyi Volán-társaság összevonásával akkor olyan szállítási céget akartak létrehozni, amellyel jelentős költség- és létszámcsökkentést lehetett volna elérni, miközben megszűntek volna a párhuzamosságok, és egységesítették volna a viteldíjakat is.
2011 márciusában arról írt a sajtó, hogy a holding élére Lantos Csabát, a CA-IB korábbi vezérigazgatóját, és az OTP volt vezérigazgató-helyettesét kívánták kinevezni, bár ezt hivatalosan soha nem erősítették meg. Lantos elképzelései szerint az egyéni közlekedés megdrágításával kellett volna versenyképesebbé tenni a közösségi közlekedést. Ennek részeként megvonták volna az autóval munkába járók munkáltatói támogatását, és a munkaadók adómentesen vehettek volna bérleteket a munkavállalóiknak.
A tervek közül volt olyan is, ami megvalósult, amikor tavaly év közepén bevezették az elektronikus útdíjat. A terv része volt az is, hogy a párhuzamos útvonalak esetén csak a vasút kapjon állami támogatás: ez felemás módon valósult meg a gyakorlatban, mivel sok buszjárat - valószínűleg az erős önkormányzati lobbi hatására - megmenekült az átszervezés alól.
- Budapest, III. kerület Erdőalja út 85.
- Alapterület m2 Szobák db Vételár
- Budapest, XIII. kerület Lőportár utca 1.
- Alapterület 73 m2 Szobák 3 db Vételár 67 M Ft
Rovataink a Facebookon