Szijjártó barátja csinálta a paksi propagandát
Szijjártó barátjának cége csinálhatta majdnem százmillióért a párizsi klímacsúcs alatti magyarországi atomkampányt. Ezt az LMP kérte ki az MVM-től.
Szijjártó haverja, Kuna Tibor, akiről a kisegyházas tanúságtétele alapján úgy tűnik, hogy Isten a közpénzek megszerzésre választott ki, most még százmillióért végezhette az atomenergia népszerűsítését is. Ezt nem azokból a milliárdokból kapta, amennyi közpénzt már eddig is megkapott a Teremtő és a kormány kiválasztottja. Hanem már a paksi bővítés keretéből.
Kuna két kommunikátor cégével is nagyon sikeresen nyomul az állami pénzekért, ezek közül most Trinity Communications vitte el a pénzt, nem a Young & Partners.
Ha nagy pénz van az asztalon, azt egy fideszes haver viheti
Korrupciókutatók megmérték az állam reklámköltéseit, és azt látták, ahogy egyre több pénzről van szó, annál kisebb verseny mellett nyer egy fajsúlyos fideszes.
Az LMP az adatigénylés után azt kérte a kormánytól, hogy ne költsön többet a bizonytalan bővítésre, illetve az egyébként is monopolhelyzetben lévő állami cégek felesleges médiakampányait állítsa le.
