Szétnyeri magát kommunikációs tendereken egy alig ismert szereplő
A Rogán-minisztérium által vezérelt Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKOH) közzétette a választások előtti 3 hónapban lefolytatott tenderei eredményét, amit a K-monitor dolgozott fel.
Az NKOH különböző állami kommunikációs tendereket folytat le úgy, hogy egy korábbi szerződésben már kiválasztott három cégcsoportot, akik aztán minden egyes munkáért külön versenyeznek egymással. A három csoport Balásy Gyula, Kuna Tibor és Csetényi Csaba, közöttük oszlik meg szinte az összes állami kommunikációs költés. A legutóbbi körben lemaradtak Csetényi és Kuna cégei, a feladatokat pedig sorra Balásy cégei, a New Land és a Lounge viszik el.
2018 első negyedévében az opciókat is beleszámolva nettó 11,45 milliárd forintot költött az állam kommunikációra, ennek 84,1 százalékát Balásy érdekeltségei, 15,4 százalékát Csetényi érdekeltségei, 0,5 százalékát pedig Kuna érdekeltségei vitték el az összesítés szerint. Folytatódik tehát a korábban indult trend, a NER-holdudvarban ismertebb vállalkozókat lassan teljesen kiszorítja az új kedvenc Balásy Gyula.