Megugrott a Procter & Gamble forgalma a járvány hatására
A vártnál jobban alakult a világ legnagyobb fogyasztásicikk-gyártójának számító amerikai Procter & Gamble negyedéves bevétele elsősorban a szappanok, mosószerek, fertőtlenítők és más háztartási tisztítóeszközök iránt megnőtt keresletre a koronavírus hatására.
A vállalat kedden azt közölte, hogy a március végével zárult harmadik pénzügyi negyedévében a bevétele éves összevetésben 5 százalékkal 18,12 milliárd dollárra emelkedett. Elemzők kevésbé javuló adatra, 17,90 milliárd dollárra számítottak.
Az MTI beszámolója szerint az adózott eredmény 12 százalékkal 3,27 milliárd dollárra, részvényenként 1,26 dollárra nőtt, az adat jobb lett a részvényarányosan várt 1,19 dollárnál.
A cég kedden bejelentette azt is, hogy az alapanyagok drágulása miatt emeli a babaápolási, valamint a nők számára készített termékek árát az Egyesült Államokban.
A vállalat kedden fenntartotta az idei pénzügyi évre vonatkozó 5-6 százalékos eladásnövekedési előrejelzését.