Akadoztak az OTP szolgáltatásai

2022.04.11. 11:28 Módosítva: 2022.04.11. 11:58
Fennakadások vannak az OTP elektronikus szolgáltatásaiban: az internetbank, a mobilbank és az Elektra sem működik megfelelően – írja a Napi.hu.

Az OTP internetbank és mobilbank szolgáltatása, valamint az Electra szolgáltatás bizonyos funkciói jelenleg technikai hiba miatt nem elérhetőek.

Kollégáink mindent megtesznek a hiba mielőbbi javítása érdekében

– közölte az OTP a Facebookon és a honlapján az ügyfeleivel.

Az OTP nemrég cserélte le a régi Smartbankot egy új Mobilbank szolgáltatásra a lakossági ügyfeleknél, ahogy arról a Napi.hu beszámolt. A hitelintézet internetbankja is megújult az elmúlt hónapokban, bár a régi netbank is elérhető maradt. 

Március 24-én működött utoljára a megszokott módon az OTP 2011-ben bevezetett mobilbanki applikációja, a Smartbank a lakossági ügyfelek számára. A nem lakossági ügyfelek továbbra is használni tudják a SmartBank minden funkcióját. A Smartbank helyét az új OTP MobilBank vette át – a Napi.hu korábbi, ezzel a témával foglalkozó cikkét itt olvashatják.

Frissítés:

Néhány perccel később az OTP jelezte, hogy a probléma megoldódott, a rendszerek megfelelően működnek.